har sån jävla ångest rent ut sagt. blev våldtagen igen i onsdags. nu håller jag på att gå sönder pga ångesten. vet inte vad jag ska göra, vill helst bara ta livet av mig för ångesten håller på äter upp mig känns det som. har tabletter mot ångest som inte hjälper ett dugg.
Jo men om det var en fest spelar väl ingen roll. Någon annan på festen kanske vet vem det var. Ett brott har ju begåtts och det kan kanske hjälpa dig i din chock att få det anmält.
Fått prata med läkaren nu. Blir inlagd på avdelning så hinner jag fundera på om jag orkar anmäla eller inte. Ska även få starka tabletter mot ångest, känns lite bättre nu. Ett steg i taget
#13 Har truxal och theralendroppar 3 ggr per dag. 1ml theralen. Sen har jag även fått sobril får att få bort den värsta ångesten. Äter även antidepressiva.
Eftersom du inte skrev att ångesten du har är värst på dag eller kväll, så känns att Stesolid kan vara bättre än Sobril som du tar. det är starkare.
Det kan vara svårare att din läkare skriva Stesolid som faktiskt passar för båda kväll och dag, men prata med Hen och kanske hen går med att testa den på dig.
Lycka till
Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.
Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.