01. Akuta situationer

Fan får man inte vara ifred?

2018-03-27 03:34 #0 av: [Jarl]

Fan får man inte vara ifred?

Vad har jag gjortStorgråterStorgråterStorgråter

Anmäl
2018-03-27 07:05 #1 av: Farwuq

Om du känner dig jagad, så har du kanske något som du känner skuld för, något som plågar ditt sinne.
Rannsaka dig, och känn efter, problemet går kanske att lösa.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi & Psykologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2018-03-27 10:12 #2 av: Calcifer

Om man använder skällsord och anklagar folk för saker de inte gjort får man nog acceptera att en del blir irriterade.

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl
2018-03-27 13:38 #3 av: [Jarl]

Va?När?

Anmäl
2018-03-27 13:41 #4 av: [Jarl]

Vi är inte terrorister, inte kriminella, eller våltäktsmän.

Anmäl
2018-03-27 15:13 #5 av: Lonaa

Jarl, en måhända korkad fråga, men menar du av medlemmarna här på ifokus eller i "riktiga livet"? (Jag vet ju att du upplever dig förföljd/"kontrollerad" så jag undrade bara vilket du syftade på :-) .)

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2018-03-27 15:48 #6 av: Calcifer

#3 I PM till mig, eller sviker ditt minne dig redan att du anklagade mig för att ha spärrat dig från en sajt jag inte har något med att göra och samtidigt passade på att använda otrevligt språk?

Anmäl
2018-03-27 16:10 #7 av: [Jarl]

#5 I riktiga livet...

#6 äh det var ju flera dar sen du behöver inte kommentara mig

Anmäl
2018-03-27 16:11 #8 av: Calcifer

Du frågade vad du hade gjort, jag svarade.

Men du kanske tycker att man får bete sig hur som helst sen ska alla bara glömma det för att det gått "flera" dagar?

Anmäl
2018-03-27 16:32 #9 av: [Jarl]

Jag skrev förlåt förrut men du hade blockat mig.

Det är inte det jag tänkte på!

Människor övervakr mig det är många som vet.

Anmäl
2018-03-29 22:38 #10 av: m2studio

Jarl, svaret är NEJ för #0, och vi är kontrollerad på flesta gator, alla centrum, kända platser och snart i alla stora gator och senare även små gator och efteråt även alla ingångar och mm.

Antingen man acceptera det eller inte, om man inte acceptera då det finns logiska och demokratiska sett att bearbeta mot det. Ex. man hänger med en politisk parti som inte gillar stora övervakningar och då man kan erbjuda sina tjänster och ex. dela reklam mot det från partiet (om partiet hat sådana policy) och mm.

I annat fall, det inte finns tillräckligt med folk som vågar säga ifrån sig i Sverige. 

Om du menar personliga övervakning då har jag sagt mina åsikter i andra tråd som är likadant. 

Anmäl
2018-03-30 21:30 #11 av: papa-bear

nu verkar det vara lugnt, jarl svarade en som har problem inne på mac angående filöverföring, utan att vara hysteriskt på något vis.

Anmäl
2018-03-30 21:31 #12 av: [Jarl]

Hehe OpsTummen upp

nu verkar det vara lugnt, jarl svarade en som har problem inne på mac angående filöverföring, utan att vara hysteriskt på något vis

Anmäl
2018-03-31 00:29 #13 av: [Jarl]

Papa-bear varför skriver du om mig vad jag gjort?

Gillar inte när folk pratar om folk bakom ryggen det är väldigt dålig stil.

Ännu ett tecken på särbehandling och övervakningen!

Anmäl
2018-03-31 05:57 #14 av: Hera

detta var inte bakom din rygg. det var helt öppet för dig att lässa

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2018-03-31 07:26 #15 av: Maria

#13 Det är inte övervakning. Möjligtvis nyfikenhet och dålig stil att prata om dig i andra person.

/Maria

Anmäl
2018-03-31 10:31 #16 av: papa-bear

när du jarl sitter här och startar trådar, med dina funderingar över varför du är övervakad, och jag hittar inlägg på andra ställen, som jag redan deltar i diskussionen i utan att specifikt leta efter dig, och du i samma timme svarar på ts med en normal samtalston, då börjar jag fundera hur det står till. ditt svar här, #13 visar lite att du blivit påkommen, särskilt som du redigerade #12, som började med första raden, för att sedan få mitt inlägg #11 inklistrat.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.