Annons:
Etikettallmän-psykiatri
Läst 949 ggr
[Jarl]
2018-03-28 18:18

Varför sätta igång att övervakar folk?

Även fast är lite konstig så har jag ingen relation till dom som övervakar? Varför skulle viltfrämmade personer kommentera mig? Har aldrig pratat med dom.

Tänk så här du ute på promenad och passerar folk säger hej eller inte!
Sedan går du och får kontakt med dom genom synthetic telepathy.

Dom säger du sa inte hej? 

Om det var en sjukdom skulle dom inte påpeka saker jag inte bryr mig om.

Men detta vissar att man har chip i skallan som gör så att folk kan komunicera med en.
Det är totalt onödigt och meninglöst. Har aldrig hjälpt och är kränkade kostar mycket.

Annons:
Geru
2018-03-28 18:54
#1

Du är inte övervakad. 

Du har inget chip i dig(såvida du inte ätit chips).

"syntetisk telepati" finns inte. Inte heller vanlig telepati.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Calcifer
2018-03-28 19:16
#2

Du är inte övervakad. Kontakta din psykiatriker för att justera din medicin så du kan få kontroll över ditt liv och din verklighetsuppfattning.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
2018-03-28 19:29
#3

#1 Okej hur vet du det?

#2  Hur vet du det?

Hur kan du säga det när du inte känner en person och inte upplevt det vad hon\han har upplevt?

Tror du inte att brott begås i sverige!?

Titta på detta kanske ni fattar vad som försigår i välden!

Calcifer
2018-03-28 20:16
#4

Vem har i någon av dina trådar påstått att brott inte förekommer? Det förekommer överallt. Däremot är det du påstår att du blir utsatt för inte möjligt och förekommer icke och det kanske vore en bra idé att ta kontakt med din behandlare så att du slipper leva i en värld fylld med ilska, ångest, rädsla, och annat du inbillar dig att du blir utsatt för.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
2018-03-28 23:46
#5

Ni värkar förneka att det inte pågår brott!

Och hur vet du att det inte är möjligt?

Redan på 60talet forskade dom om detta!

Det är miljontals övervärden som säger samma sak att folk läser tankar och blir trakasserade.

Hur vet du att det är inbillning? Du känner inte mig och vet inte vad jag upplevt.

Tekniken har kommit långt och det är möjling.

Ni har inte ens dementerat videon eller det jag sagt.

Förklara varför det inte är möjligt? Skulle köpa ditt argument om vi levde på medeltiden. Men nu lever vi i 2000talet. Och har satteliter, trådlöst, mobiler överallt. Super datorer loggar allt du skriver.

Staten kan kontrollera allt.

Är det min inbildning som styr andra folk eller?

Är det min inbildning som gör inbrott och våltar en eller?

Tror inte det….

Calcifer
2018-03-28 23:54
#6

Psykoser kan leda en till att tro att hemska saker inträffat trots att de inte har det. När jag tog en överdos för en obestämd tid sedan hallucinerade jag att jag blev trakasserad av två barn medan jag låg på avgiftning och för mig kändes det 100% verkligt men när jag var stabil i psyket igen och pratade med personalen insåg jag att det var omöjligt att det skulle ha hänt. Trots att det då kändes lika verkligt som det gör nu när jag sitter vid min dator och klappar min katt. 

Så ja, din psykiska ohälsa kan spela dig otroliga spratt och den verkar göra just det då dina påståenden saknar någon som helst verklig grund att stå på och du bör söka hjälp för det så att du för din egen skull slipper leva i en värld som är mycket mörkare än den borde vara tack vare din mentala ohälsa.

Du verkar totalt besatt av konspirationsteorier och det är inte vettigt eller hälsosamt att leva så. 

Och börja inte tjata om dina youtubeklipp nu igen, för de är som sagt ingen som helst grund för fakta. Jag skulle kunna spela in ett youtubeklipp NU och publicera och raljera i 20 minuter om hur en av mina grannar är en rymdödla från pluto som enbart är skickad hit för att kontrollera hur jag lever och är anledningen till att jag har problem med varmvattnet i mitt badrum. Det gör det knappast till en sanning och jag skulle bara vara ännu en stolle som använder youtube för att sprida skräck, osanningar och annat löjligt.

Men du som älskar youtube kan ju ta del av denna viktiga video som handlar just om konspirationsteorier.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
[Jarl]
2018-03-29 00:06
#7

Men jag knarkar inte eller använder droger.

Nej är inte besatt av konspirationer.

Det är väldigt lite konspiration i Gansgstalkning eller TI

Snackar ju inte om rumdödlor……

Nu förstår jag varför du har så svårt att tro första utrycket på videon var ett skratt åt konspiration teo

Calcifer
2018-03-29 00:09
#8

Menar du att du inte såg videon? Men varför det? Den är väl precis lika trovärdig som de videor du delat med dig, eller? Är problemet att den inte stöttar just exakt det du försöker bevisa?

Och dina teorier om tankeläsande chip är precis lika orimliga som rymdödlor från pluto. Dessutom ignorerar du totalt poängen med mitt inlägg, men det är väl inget som förvånar mig förvisso.

(Mental ohälsa kan man drabbas av utan mediciner inblandade, i ditt fall kan jag inte tänka mig att de skulle göra annat än att hjälpa, dock.)

Och som ps handlade min överdos varken om knark eller droger heller. 


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
2018-03-29 00:18
#9

Det var ju ett skämt program.

Hur vet du det att dom är orimliga? med dagens nano teknik är det möjligt!

Calcifer
2018-03-29 00:23
#10

Hans poäng är inte mindre värd för det. Vilket är den poäng de flesta som försökt ha någon slags konversation om ämnet med dig också haft. Som du fortfarande inte förstår. 

Enklare med en tecknad video att förstå konceptet?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
2018-03-29 00:29
#12

Ah, ja, linked in, en källa där vi alla hittar sanningen, speciellt en artikel skriven av någon som äger sajten "DPL-Surveillance-Equipment.com" och som har fyra, hela fyra, kommentarer.

Men sure, allt som står på internet är ju sant.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
2018-03-29 00:34
#13

Men sök upp Kathleen Watterson då och gå inte oftopic**.
**

Annons:
Calcifer
2018-03-29 00:39
#14

"MS.WATTERSON: I might have a picture of the generator.

MR. GHAN: You’re ruling, your Honor.

THE COURT: I’m ruling. I’m already ruling.

MS. WATTERSON: Okay.

THE COURT: And that may be the generator, but we do not have actual proof of that. Under the circumstances, the Court does not sustain the petition.

MR.GHAN: Thepetitionisdenied;correct?

THE COURT: Petition is denied."

_https://stoporgangstalking.com/2014/10/12/watterson-v-aro-court-ruling-90415/
_

😂


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
2018-03-29 01:18
#16

Wordpress, sure. Like tillförlitligt som youtube. Men ha så kul med dina konspirationer, hoppas det kommer en dag du kan leva ett rikt liv förankrat i verkligheten istället för i vad du nu lever i.

Tjingeling.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
2018-03-29 10:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

#16 Det är ju ett riktigt mål Han är kännd också kathleen.

Och nu duger inte källorna eller du postar you också youtube vad är fel med youtube?

Det är bara att söka på namnen vällj vilken källa du vill.

Och sen förklar varför människor vet vad jag gjort när jag varit ensam hemma?

Och sen kan du förklara denna bild?
Någon hackat min dator och skrivit zzzzz

MonicaLagerquist
2018-03-29 13:45
#19

#18 Så där brukar det se ut när mina katter varit på tangentbordet.

Stolt ägare till fem La permer

[Jarl]
2018-03-29 19:24
#20

Men nu var det i minna mapar i windows! Tror inget program gör så

Annons:
Calcifer
2018-03-29 21:00
#21

Om du inte gjort det själv. 😎


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
2018-03-29 21:27
#22

Nej gör inte sånt och knarkar inte

m2studio
2018-03-29 22:25
#23

Ja, det kan vara hackat din dator, men samtidigt ska eller jag eller någon som tycker att hen blev utsatt för hackning, vad har hen att avslöja? att ha spaning elektrisk eller på annat sett kostar mycket för staten så måste vara värt att spana personen tycker jag. 

Jag tycker att man borde tänka själv att hackningen kunde vara slump-mässigt eller hacker inte kunde hacka en annan och jag blev utsatt!? eller min dator inte har bra skydd!? eller mm?! 

Angående att dem hör dig eller se dig faktiskt finns sjuka människor som är liksom "fönster tittare" fast elektronisk och nöjer sig med detta och inte har annat och göra, men att staten gör så, då kanske du vet nåt eller har nåt eller kanske du bara pratat om en sak på nätet som staten har intresse för och väntar på att du lämnar mera info, möjligheten kan vara stor eller litet. 

Skydda din dator, ta ut Mikrofonen och webbkamera när du inte använder de och sätta en nätverkskort till som brandväg, då hackare kommer att ha svårare att hacka din dator. 

Angående mobilen är jag nästan okunnig om hur man kan skydda sig för intrång, vet bara att man borde uppdatera själva operativt som tillverkare skickar, fast jag ändå är mera misstänksam på själva tillverkaren. Ett exempel är Facebook.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Upp till toppen
Annons: