Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1762 ggr
random321
9/8/18, 5:38 PM

Det är något fel på mig?

Om jag la in fel grupp förlåt för det. Jag är en ungdom, Jag har obehagliga tankar och känsla. Att döda en av mina vänner. Den här personen har triggat mig mycket men nu när jag får tanken att göra det får jag bilder och idér hur det ska gå till. Jag är INTE ens arg på människan när jag fick tanken. Jag har ofta haft tankar om döda, tortera och njuta av det. Men då skulle jag aldrig göra det. När någon gråter eller får massa skit av en annan människa det är som att jag blir mätt. Det roar och det är en fyllande känsla. Men jag låtsas att bry mig och tröstar personen och mättar mig själv. Denna känslan av att döda denna personen har jag känt 1 gång tidigare, när jag var 11-13 och en av mina vänner föreslog att döda någon först minns jag att jag blev chockad men ville, och jag vet än idag om inte hon backade ur så skulle jag göra det. Har inte känt så tills nu. Har haft som sagt flera tankar o njutningar av att tänka mig döda o tortera men då visste jag att det var en dröm o aldrig skulle jag kunna göra det men det som ger mig oro nu är att det är inte så, jag kan lätt göra det. Det är inte att jag tar någons liv som är skrämmande hahahaah nej det påverkar inte mig. Det är det att jag gör det och vad som händer sen. Vad är det som är för fel på mig? Dessa känslor och tankar twistar min hjärna och är starka.

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Annons:
Niklas
9/8/18, 6:22 PM
#1

Jag tycker att du ska be om hjälp så att du inte hamnar i något du inte kan hantera. Har du inget annat kan du kontakta psykakuten.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

random321
9/8/18, 6:24 PM
#2

#1 Tack!

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Niklas
9/8/18, 6:25 PM
#3

Ingen orsak. Säg till om du behöver hjälp att hitta telefonnummer eller adresser.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Sjuttan
9/8/18, 7:34 PM
#4

Du är värd ett bättre öde än att hamna i ett sådant elände! Som ovan sagt - kräv hjälp! Det är din rättighet!

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

Upp till toppen
Annons: