Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1535 ggr
[mickeyrafckup]
10/11/18, 1:22 PM

Sorgen över en långdistanspojkvän- Otrogen?

Gravid i vecka 17 och har en långdistans pojkvän, han bor många timmar bort jag trodde graviditen skulle göra honom snällare jag vet jag låter korkad, men jag trodde det skulle binda oss samman mer älskar honom mer än allt på jorden.

Han har under så lång tid mixat samman att vara psykiskt elak med att vara snäll, exempel på psykiskt kan vara små kommentarer om att jag klär mig som en hippie att mitt hår är väldigt kort för en tjej att jag inte är som andra att jag är blek - han kan också säga saker som att jag är jobbig att skriva med för jag är för energirik (saker jag inte kan ändra på) att jag har en konstig haka,finns en miljon exempel

värsta på senaste var när jag var inlagd för hypersemis gravidkräkningar med dropp, och han sa jag får skylla mig sj för jag inte äter tillräckligt "Har du lärt dig din läxa nu?"

sen blir han direkt kärleksfull igen, jag är inte korkad, jag är bara sjukligt ensam.. och älskar honom - är verkligen inte perfekt själv.

Men nu till grejen  jag börjar tro han ev är otrogen vi ses varje månad i någon vecka eller två, men när vi är isär så skriver vi varje dag även om det är 5 minuter eller 5 timmar.. Men senaste veckorna slutade han skriva vissa dagar i minst 24 timmar, hans ursäkt är att han behöver "ensamtid" jag frågade om han inte ens har tid att skriva ett meddelande så jag vet han "lever" men han blev bara irriterad, först hade han ursäkter om att det var med jobbet men sedan använder han inte det längre - eftersom det aldrig vart så förut funderar jag på om han är otrogen vad hade ni trott?

Vet inte vad jag ska göra.

Annons:
vallhund
10/11/18, 1:31 PM
#1

Vill du verkligen ha barn med den mannen? Du förtjänar bättre!

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Maria
10/12/18, 8:59 AM
#2

Håller med Vallhund.

Du och ditt barn kommer att få det jättebra utan denne skitstöveln.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

beckare
11/26/18, 1:38 PM
#3

Han verkar inte redo att bli pappa. Jag är med i en del mamma-grupper på facebook då jag har en bebis, och nu när bebis är några månader är det många mammor som haft män som har varit så som helt slutar höra av sig och lämnar familjen. Det är klart det inte behöver hända. Men på det sättet han beter sig verkar han inte särskilt sympatisk och ansvarstagande, något man måste vara för att vara förälder. Många av dom mammorna som själva bryter med pappan upplever en lättnad eftersom dom inte behöver ta ansvar för en extra person och bli besviken hela tiden när han inte ställer upp. Att han säger elaka saker är heller aldrig ok. Kan du ta upp detta med din BM?

Upp till toppen
Annons: