Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen 01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser

05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
34. Utanför ämnet

Söka vän

2018-11-06 05:24 #0 av: Anna19944

Jag är en tjej på 24, som inte hittar många ställen att söka vänner. Så söker någon att skriva med! Bor i Sthlm!

Länge kämpat med mitt mående men känner jag vill börja gå mot rätt väg..

Jag älskar djur och poesi skriva läsa.. pc spel.. internet, när inte ångesten är för stor - resa /äventyr

har annars ganska "tråkigt" liv.

Skriv gärna ett PM eller här!

Anmäl
2018-11-06 07:51 #1 av: filopa

Vad gillar du för spel? Och djur?

Anmäl
2018-11-06 08:46 #2 av: Anna19944

Alla djur, men jag har väl några favoritdjur men jag har svårt att säga något specifikt just nu och när det gäller spel så är det mest indiespel/äventyr där val gärna påverkar storyn, dock hade jag tänkt att såna frågor kan man ställa när man börjat konversera med varandra via PM så skrev inte alla detaljer här :)

Anmäl
2018-11-06 10:14 #3 av: Farwuq

Det finns många djursajter här på iFokus med intressanta medlemmar,
det är bara att välja och vraka.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi & Psykologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2018-11-06 10:23 #4 av: Anna19944

#3 det är ju inte specifikt för djur jag söker, utan vänner. på djursidorna är det mest forum och diskutera men det gör jag ju ändå på sidan av

Anmäl
2018-11-07 10:55 #5 av: Lonaa

#4, Dock hittar man ofta vänner när man hängt ett tag på ett visst forum. Flera av mina närmaste vänner har jag träffat via olika (hund)forum under åren. Vi umgås inte så ofta IRL men skriver till och följer varandra på nätet, både privat och på forum, fejjan osv.

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.