Annons:
Etikettersjälvtesterundersökningar
Läst 1755 ggr
Larissa
10/22/14, 8:31 PM

Är konstig

Hej! Jag har tänkt väldigt mycket på min "personlighet" efter att vänner har kommenterat att jag gör detta mycket o har insett att det måste definitivt vara nåt fel på mig för det kan inte vara normalt. Jag har jätteenkelt att haka upp mig på saker. Kan se en skylt till en affär på stan som jag stör mig på sååå mycket. Hela jag blir helt fylld med irritation över hur jobbig skylten är. Hatar att röra handtag och om jag råkar nudda ett handtag i typ 1/3 sekund känns min hand helt äcklig sen, kan stå och glo på min hand och känna mig sååå äcklad och vill bara tvätta den. Så känns det som att handen känns annorlunda än den andra handen och att det typ kryllar på den av bakterier.. Sen litar jag aldrig på vissa. Om jag är hos läkaren och gör massa tester och prover som visar att jag har astma, så kan jag tänka jättemycket ba "nej det måste vara något fel på testerna/de har blandat ihop det/läst fel, jag har säkert inte ens astma.." Sen vågar jag knappt använda medicinen för jag tror att jag inte har astma. Är på samma gång extremt hypokondrisk. Tror hela tiden helt seriöst att jag har sjukdomar osv och är jätterädd att bli sjuk, men ofta när jag väl har någon sjukdom enligt en läkare tror jag att det är nåt fel och att jag inte har det egentligen.. Kan även få för mig starka impulser att göra nåt. Tex röra vid en stol, annars känns det jättekonstigt och fel om jag inte rör vid den. Och sist har jag jättestort kontrollbehov. HATAR när jag lagar mat med någon och den gör annorlunda än vad jag vill. Tex skär gurkan på ett annorlunda sätt, då schasar jag jämt bort den och gör det själv så det blir ordentligt gjort. Lägger mig ofta i hur folk gör något för att jag tycker de gör "fel". Känner att jag är så annorlunda mot alla jag känner och vet inte vad det är för fel på mig men nåt är det ju iaf? Ville bara skriva av mig lite o höra om ni har några åsikter/idéer ang dehär?