September!
Då vill jag välkomna alla till september! 
En av mina favoritmånader…
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Tack David! Tyvärr får jag inleda september med att vara lite frånvarande från sajten närmast dagarna ..
Men jag önskar dig och er andra en skön start på månaden!
Kram, Citronmeliss!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

Ja då var det September & snart daggs att bli äldre igen (eller var det klokare man blev *hmm*) 
Kommer ihåg en melodi som jag trodde var bara min. Hörde den på min födelsedag när jag var liten…… Minns i november den ljuva september…. Sedan dess har den varit en av mina älsklingssånger…
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Jepp på söndag blir jag ett år klokare(?) =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag får vänta enda till den 17.de med att bli 1 år klokare jag *hmm*
Men men… dem som väntar på någe gott … sägs det juh 
#5 fyller du den 17 sep? Det gör min storebror också, jag den 20:de.
Väl mött, Tatsja
Jag gillar oktober bättre :P Då blir jag ett år klokare!
Jag längtar efter hösten och vintern :)
Helena
Verkar vara många som är födda på hösten- vintern. Föräldrarnas vårkänslor som spelat roll tro? 
Jag längtar också tills riktiga hösten börjar. Och vintern för den delen också, om det inte blir så plaskigt bara. Får gärna komma riktigt mycket snö en dag, som sedan ligger kvar resten av vintern. Gillar inte att skotta fram bilen… 
// David
Äh, det ska vara meterdjup snö minst, och så ska man åka spark ^^ Gräva fram bilen.. vad ska du göra det för om du kan ha en spark? ;D
Helena
Älskar väl att det snöar ute, men det är svårt att komma fram med rollatorn och när man då behöver gå ut med hunden, så undrar man varför gick jag ut?
Väl mött, Tatsja
#8 Det är ju höst.
Jag längtar verkligen inte till vintern själv. Ett stort lidande är vad vintern orsakar. *Blänga*
Alla årstider har sin charm. Min son på 28 skulle älska att bo på nordpolen. Förstår honom inte. För kallt och för mycket snö.
Väl mött, Tatsja
skrutten, kommer du ifrån Norrland tro?
Bodde ett tag i en liten ort utanför Umeå, där åkte tanterna spark till affären. Såg så himla mysigt ut. Sån frihetskänsla. Så vill jag också ha det.
Jag skulle nog också trivas utmärkt på Nordpolen. Förra vintern gick jag omkring med kortärmat hela tiden. En av mina dåvarande grannar, som kommer ifrån något sydligare land frågade om jag var inföding i Sverige, en eskimå? 
// David
Näe, jag kommer ifrån och bor i stockholm.. bittert nog. Vill bo i norrland, och ska bo i norrland som vuxen, och jag ska ha en spark! ;D
Helena
Skrutten, norr eller söder sthlm
Väl mött, Tatsja
september är okej
oktober också för då blir jag att år visare
#16 Södra
Helena

September betyder början på höst.. Jag gillar inte hösten.. Inte heller vintern..
För mig hade det gärna kunnat vara sommar året om.. Mår mycket bättre då..
#18 jag har bara bott norra delen
Väl mött, Tatsja
#20 Okej
Helena
Ska nanna nu. Kramiz Alla
Väl mött, Tatsja