Florist.ifokus
Hej!
Jag är Sajtvärd på Florist.ifokus som äntligen blivit lanserad. Jag tyckte att det var dags för ett iFokus för mitt blivande yrke och hoppas på att se många inne hos oss. Lägg upp bilder och frågor så gör vi vårat bästa för att svara eller ta reda på svar. Det är även ett ypperligt tillfälle för att få lite inspiration, det finns många bilder och fler kommer det bli, på sådant vi gjort. Har du något att visa så gör hemskt gärna det!
Mvh Linn, florist.ifokus
Toppen Lycka till!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

tackar tackar! :D
Intressant! Jag har säkert jätte många frågor att komma med
Tack för tipset!

Fråga på! :D Vi gör vårat bästa för att svara eller hitta svaret på frågor.
Hoppas det kommer gå bra för dig Linn! Själv är jag väldigt novis när det gäller blommor. Fast jag skickar en del. Men då tar jag den enkla vägen, färdiga arrangemang via Interflora.se 
Blev helt ställd när en äldre kvinna för någon månad sedan ringde och bad mig åka iväg till blomsterhandeln här och beställa en begravningsuppsättning. Och snygg skulle den vara. Hon ville inte ringa, eftersom hon tyckte att de oftast tog "fula" blommor då. Gissa om jag hade lite prestationsångest då. Men det blev rätt bra ändå sägs det.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Det där med färdiga arrangemang är ju väldigt smidigt!
Jag tror säkert att det blev jätte fint det du beställde till begravningen, floristen på platsen är ju där för att hjälpa till så du fick säkert lite hjälp?