Happy Friday!
Då är det fredag igen. Och helg :P
Har ni några planer?
Jag har inga speciella planer, mer än att jag ska ta det lungt innan min begynnande praktik på måndag.
Trevlig helg vänner!
Näpp, har inga speciella planer mer än att få ordning på hemmet
PÅ tal om Happy Friday!
De som är i min ålder minns nog kanske
De som vet får inte avslöja för tidigt, Vill att några ska gissa först. he he he
Vad står TGIF för?

#2 jag vet inte om jag är i din ålder eller inte men jag tror TGIF står för Thank God It's Friday
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Och första priset gick till AnneN
Skit oxå, du knäckte det för fort ju
Vet inte hur gammal/ung du är heller. ha ha ha. Måste nog tjuvkika på din sida

#4 jag är nyfylda 27 år
_**/Mvh Anne
Anne!
Nu har jag kollat din ålder. Hur sjutton kunde du veta att TGIF betydde det? Kanske din mamma eller pappa har skvallrat
Du var väl inte ens född när denna filmen gick
Jag är snart 50 bast

Film??? Det var något som de hade på tv för några år sedan då de hade vissa program som bara visades på fredagar så marknadsfördes det som TGIF
_**/Mvh Anne
Ja, det uttrycket kommer ursprungligen från en musikfilm från slutet av 70 talet eller kanske det var början av 80 talet
Undrar om jag minns rätt då jag säger att det var från musikfilmen "Sutarday night fever"? Någon som minns?
#2. Visste också det, fråga mig inte varför, men någonstans har jag hört det… och kommer ihåg det också.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Hmmm, konstigt. De flesta jag frågar har ingen aning om vad det betyder.
Kul att ni visste i varje fall
Aspie min vän, är du vaken så här tidigt på en lördag du också?? 
// David
Jag ska gå till djuraffären som finns här i närheten och jämföra priset på transportburar där och i den som är vid min skola.
Ska kanske också till något köpcenter för att köpa lite varmare kläder.
Sen ska jag gå till biblioteker också, om det är öppet (har precis skaffat mig ett bibliotekskort där jag bor
).
Japp david!
Har varit vaken till och från hela natten. Steg upp kl 6 i morse och gick ut med hundarna. Bara fyra grader ute. Brrrr Fick ta den tjocka jackan och handskar.
Värre med fötterna, får endast på mig tofflor för att fötterna och benen är så svullna
Låter jättejobbigt aspie. Är det värken som gjort att du inte kunnat sova bra i natt? Hoppas det blir bättre snart.
Fyra grader ute. Nu blir jag riktigt avundsjuk. Då är det kanske dags att ta fram sommarjackan. 
Hela förra vintern hade jag kortärmad väst på mig. Kan tillägga att jag väldigt sällan fryser.
// David
Oj David, jag fryser som tusan för det mesta. Speciellt när jag suttit vid datorn en stund.
Vet en tjej som bara har kortärmad t-shirt och shorts på vintern när det är minusgrader ute.
Fattar inte att ni inte fryser
Vet inte varför jag inte kan sova riktigt. Det är nog både fibro, ångest och depp och värk och PTSD som stör min sömn. Tog ingen atarax eller sobril heller, annars hade jag nog sovit bättre