Psykologi iFokus

Psykologi

Etikettoff-topic
Läst 1071 ggr
David
0

OT. Utan vatten...

Skoj! Tänkte ta ett långt bad nu på förmiddagen. Men gissa vad? Efter att jag spolat i halva badkaret så försvann vattnet. Måste vara något som stängt av det, eller så är det en vattenläcka, för jag har inget vatten i någon av mina kranar. Rynkar på näsan

Varför händer sånt här alltid när man planerat att ta det lugnt och skönt en stund?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Anders 50
0

Det är den berömda lagen om alltings jä*lighet.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

David
0

Ja, det måste vara så.

Nästa gång jag flyttar ska jag flytta ut i skogen och ha egen brunn! Glad

// David

zmulan
0

*fnissar* Nu… ser vi att vatten är mer värt än guld!!! Sorry David att jag skojar i din bad missär!! :S

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

David
0

Det stämmer ju, guld klarar jag mig utan, men utan vatten, då är det katastrof Flört

// David

Tatsja
0

Har inget badkar, men en stor duschkabin. Du kan få stå där David.Flört

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Emelie-E
0

Egen brunn är inte alltid bra det heller.. Här tar vattnet slut om sommrarna så vi får antingen ha väldigt många flaskor eller åka och hämta vatten i en sån där fyrkantig tank^^
Om sommaren tar det slut, på vintern fryser det.. Våren och hösten går det inte att dricka, för det kommer in så mycket ytvatten från när det regnar.
Vi har alltid problem med vattnet och brunnen :/

David
0

#6. Det är så sant så. Även brunnar ställer till det ibland. När vi är inne på ämnet vatten, det allra godaste vatten jag smakat var uppe i norra Kiruna. Skulle nästan kunna flytta dit bara för vattnets skull.

Nu fungerar mitt vatten här i allafall, ska spola lite extra i mina kranar, sen blir det det efterlängtade badet. Som balsam för själen Glad

// David