Psykologi iFokus

Psykologi

Etikettoff-topic
Läst 1126 ggr
Karmatarerskanise
0

God morgon!

God morgon kära vänner. Jag vill önska er alla en bra dag :)

Kram

AnneN
0

Go´morron och tack desamma =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tatsja
0

Godmorgon alla trevliga vänner.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

AnneN
0

Vad händer för nått hos er denna tisdag då?

Själv ska jag börja läsa om det humanistiska perspektivet inför dagens psykologilektion =) Faktiskt riktigt intressant ämne =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tatsja
0

#3 Låter roligt. Jag ska som vanlig snart gå ut med Tatsja. Sen får vi se vad som händer. Kroppen vill inte riktigt som mig idag. Så det blir väl att plocka lite bara och ta det lugnt.

Väl mött, Tatsja

[aspie]
0

Morn morn! Idag vet jag inte vad jag ska göra, inte vad jag kan minnas just nu i varje fall känner mig för snurrig just nu

Vet att jag bör städa och röja undan lite i varje fall 13

Tatsja
0

aspie, då kan vi ju hjälpas åt. Menar sitta och titta på röran.

Nu ska jag avvika. Måste ta busfröet.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

Salladshataren
0

Idag ska jag köra upp ^^ Sen ska jag ner till Malmö och träffa killen :)

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

[aspie]
0

Ja, vi kan sitta och titta på röran i våra hem. Sen kan vi ju jämföra vem som har mest stökigtRynkar på näsan 

Usch känner mig så in i norden ilsk och irriterad idag. Skulle vilja slå nån på käften känns det somSkrikandes

[aspie]
0

Åh! Min lilla salldshatareGlad

STORT LYCKA TILL idagSkrattande Håller tummarna!

KRAM :thumbsup:

Tatsja
0

Salladshataren. Lycka till. Mina tankar finns med dig. Tala om hur det går. :big hug:

Väl mött, Tatsja

Salladshataren
0

Tack aspie och Tatsja Skrattande

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

David
0

Håller tummarna för att det går bra för Hera på hennes praktikplats, och att Salladshatarens uppkörning går bra. Då kanske du kan ta bilen ner till Malmö istället? Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[aspie]
0

Visst ja. LYCKA TILL Hera! :thumbsup:

David
0

Godmorgon förresten! Har nyss vaknat. Men känner mig fortfarande trött, så jag ska nog sussa ett tag till Glad

// David

Tatsja
0

#14 Tröttis Flört Jag har varit uppe sedan halv fem.

Väl mött, Tatsja

Karmatarerskanise
0

Nu har jag varit på arbetsträningen, och det var skojj :) Trevligt folk gör mkt :)

Men nu ska jag minsann sova middag, är ganska slut av att stå 4 timmar i sträck.

Tatsja
0

#16 Vad härligt. Sov gott en stund.

Väl mött, Tatsja

David
0

Hera, det var roligt att höra! Glad

Det blir stor omställning så här i början, både för kroppen och för knoppen. Så du är väl förtjänt en middagslur Flört

// David

Emelie-E
0

Hoppas det går bra salladshataren! =)

Nu är jag hemma igen efter en kväll/natt/morgon hos pojkvännen.. Har grejat lite med djuren. Lyckats att få kaninerna att gräva där jag vill istället för längs med kanterna på buren.
Även sprungit efter Muskot som tycker det är så roligt att springa efter våra äldre katter..

Känner mig trött.. Men tror jag hoppar över att sova idag..Får bli i natt istället..

David
0

Jag har lite tur att mina katter är ungefär lika gamla, så de kan ge igen på varandra Glad

Låter som en bra idé att försöka vara vaken tills ikväll, så du får sova i natt.

Bor du ensam annars, eller hemma hos föräldrarna?

// David

Emelie-E
0

Jag bor hemma med föräldrar och en lillasyster.. Vill inget hellre än att få flytta hemmifrån, men det är lite svårt att skaffa lägenhet nu då pojkvännen pluggar och så..

David
0

#21. Ja, det såklart. Alltid en fördel om man klarar av hyran, och så verkar de flesta hyresvärdar kräva att man har fast inkomst nu också. Rynkar på näsan Vill du bo kvar i samma stad, eller vill du flytta längre?

// David

Emelie-E
0

Jo, det är väl så ;/
Jag vill bo kvar här.. Fast flytta in i centrum eller vad man ska säga. Hade även kunnat flytta till en mindre stad, som tex kungälv.
Men först ska vi i alla fall försöka få tag på en lägenhet här där vi bor..

David
0

Pluggar han på högskola eller liknande så han får studiebidrag och kanske har möjlighet till studielån?

// David

Emelie-E
0

Jo, vi har funderat på att om han ska ta studielån och så, men har för mig att han har tjänat för mycket pengar för att kunna få ta ett lån.
Sen hade det nog inte funkat att få ihop allting ändå. Det hade ju varit lättare om jag hade haft en inkomst också.

David
0

Nu kom posten! Glad. Jag ska äntligen försöka ta mig igenom sista delen för att även kunna massera människor. Har bara en modul kvar, sedan så… Då kan jag ta hand om både katter och deras hussar/mattar.

// David

Hawknestgrove
0

Ja grattis till körkortet, för jag tror nog det gick bra! Själv var jag upp väldigt tidigt i dag, för jag skulle ringa till kirurgn i Uddevalla. Fick äntligen svar på datortomografin. Ingen cancer i allafall. Fick en tid på torsdag, så nu ska jag till Uddevalla på torsdag!

asch, David, det är ju långt mellan Uddevalla och dig… Så det var verkligen synd!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Karmatarerskanise
0

#27 Vad skönt att det inte var cancer! :)

David
0

Åååå vad skönt att det inte var cancer. Hade de någon tanke vad det kunde vara? Eller blir det mera undersökningar.

Var tvungen att gå in i historiken för att titta vad det stod, hängde inte riktigt med där. Jo, det är en bit mellan Borås och Uddevalla. Tror det tar runt 2-2½ timme. Men jag ska nog ta mig en tur uppåt i regionen under hösten ska du se. Vill så gärna hälsa på din lilla Esther, och såklart dig också! Glad

// David

Hawknestgrove
0

Ja, jag vet ju inte. MAn ska ju inte ställa några diagnoser själv, och per telefon så får de ju nte säga så mycket. De ville bara lugna mig och det räckte. Men som jag kan läsa mig till, så liknar det ju IBS.

Ja David, du är välkommen! HAha, ja jag skrev ju så först, att vi kanske kunde sammanstråla, mn som sgt skäms över min dåliga kunskap om svensk geografi…. HAde för mig, att Borås liksom låg lite in i landet, mellan Uddevalla och Strömstad…..

Ja pappas gullefjun, Esther…….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[aspie]
0

David! är det i borås du bor?Förvånad Jag har bott där. Men det kanske jag redan sagt när jag tänker efterSkäms

Tatsja
0

#29 Ska du uppåt David är det bara att kinesa här. Har fem rum på två personer, så det finns plats. Bara du inte är allergisk mot hund.

Väl mött, Tatsja

David
0

#32. Tack! Glad Nejdå, inte allergisk, här vimlar det av katter. Hoppas att du inte har stooora hundar. För jag är lite smått hundrädd.

Är faktiskt född, och har bott hela barndomen inte så långt ifrån den ort du bor Flört. Mitt allra första "riktiga" jobb var dessutom på kommunhuset i den stad du bor.

#31. Jepp. Är boråsare sedan 5 år tillbaka. Men har bott ute på landsbygden fram tills nu i mars. Nu bor jag mitt i smeten. Nästan brevid den här förbaskade Pinnochio-statyn. Känns kul att ha en jätte med stor näsa nästan utanför dörren.

// David