Godnatt!
Nu ska jag ta mina penicillintabletter och gå och lägga mig. Har redan tre sängkompisar som ligger och väntar.
Sov gott allesammans! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Japp, jag ska oxå sova nu!! Sov gott alla!
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
Jag med snart….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jag hoppas ni sussar gott nu
Jag har kämpat i över 1 timme med o försöka sova men icke sa nicke och jag som är så trött så ögonlocken hänger vid knäna
Jag kunde inte heller somna, sitter här jättetrött, men så fort jag ser sängen blir jag pigg igen. Så jag leker med bilderna till framsidan. 
// David
Har sovit, men vaknade kl 03.30 och kunde inte somna om. Nu är det ingen idé att ens försöka somna, ska snart till psykologen. Kan hänga på psykologi en stund först
Aspie. Precis samma som många av oss andra, den här "förväntasångesten" som gör att det är så svårt att sova när man ska iväg på något viktigt.
Hoppas det går bra hos din psykolog! *kramar om*
// David

Jag kunde inte somna.. Fast jag någon timme tidigare var hur trött som helst;/
Sen vaknade jag många gånger under natten, och det var först när min pojkvän gick upp som jag kunde sova riktigt.. Men då i bara 3 timmar. Nu är jag jättetrött och med huvudvärk
Aspie. Hur gick det?
CraZzyInLove, skönt att du fick några timmars sömn i allafall. Är han är snarkare, eller en täckesdragare? Så du blir väckt hela tiden?
. Hoppas att huvudvärken blir bättre och att du får sova bättre i natt.
// David
Jodå David, det gick bra och tiden gick aldeles för fort, helt plötsligt så var mina 45 min slut.
Idag var jag så himla orolig och nervig kände jag. Tänkte ta en Xanor, men ändrade mig och tänkte att det är lika bra att komma som jag är "normalt".
Fick en massa sagt faktiskt och var på väg att storböla flera gånger för första gången sen jag började för snart ett år sedan. Men jag pressade tillbaka tårarna. Hade inte tid att gråta
Nu längtar jag till nästa gång

#8 jag använder öronproppar, så sånt stör mig inte:P Vet inte riktigt varför jag inte kunde sova inatt ;/