100 medlemmar!!
psykologi iFokus när det är som bäst!
psykologi iFokus fick precis sin 100:de medlem!
Sajten startades den 8/8, blev lanserad den 21/8.
Det är ständig aktivitet och inte ett enda inlägg har vi Medarbetare behövt ta bort för det varit elakt eller brutit mot skrivreglerna. De enda gånger vi redigerat eller tagit bort något är när författaren själv velat ändra efter "sin" timme. En otroligt snäll sajt, där alla är vänliga mot varandra.
Jag är jätteglad för alla er Medarbetare och medlemmar!!! Hade ni varit här hade ni fått varsin bamsekram!!!
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
GRATTIS :) Riktigt kul när en favoritsajt lyckas bra :)
Känns roligt att så många är här. Ett tecken på att vi trivs
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Jag är så glad att du tyckte att jag skulle passa bra som Medarbetare här från början, David :) Tack för det :) Det är så härligt att man inte måste vara uppstressad om man åker bort eller har datorproblem, att det händer saker på sajten som inte borde, iom att vi är ganska många i medarbetarskaran :)
Kramar, och grattis till dig :)
Helena
Ska inte ta åt mig allt för mycket. Utan Medarbetare och medlemmar hade jag kunnat setat och pratat med mig själv, och det hade inte alls varit lika skoj! Så det är precis lika mycket er förtjänst som min! 
#3. Ja, du var ju den första som visste om mina planer!
Och tanken med många Medarbetare är att ingen ska behöva känna stress/press om man måste åka bort, eller om datorn lägger av. Det finns alltid någon som håller ett vakande öga.
// David
#4 Ja, och det förtroendet från dig lever jag gott på, haha :)
Helena
Eftersom vi känner förtroende för vad david och medarbetarna gör, så blir det så att jag gärna går tillbaka hit flera gånger. Trivs, bra stämning och alltid ett gott råd.
Väl mött, Tatsja

Ja nu har jag hittat in med här. Men jag nöjjer mig med att läsa här dock. Men ett litet avtryck vill jag lämna och säga att jag tycker sajten är toppen. Bra jobbat allihopa.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tack Faxlin!
Är glad över hur bra sajten blivit. Som en enda stor familj…
Buy the way, vi är uppe i 104 st nu! 
// David
Du ser David. Det går sakta men säkert uppåt
Väl mött, Tatsja
Gomorgon Tatsja! Själv har jag inte somnat än 
Jovars, jag tycker det går rätt snabbt uppåt till och med 
// David
Visst är det roligt. Jag själv är ofta här, men zappar även på andra sajter. Sen försöker jag ju bygga klart min sajt. ska hjälpa sonen med hans när min är klar. Han tycker jag kan uttrycka mig bättre både i skrift och tal, sen skriver jag bättre. Enligt honom i alla fall.
Väl mött, Tatsja

Åh vad roligt! 

Yey!
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
Ser att "vi" nu är uppe i 107 medlemmar, härligt
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta