I morgon kl 11.00
Då händer det saker! Eller, egentligen inte så jättemycket, mer än att några funktioner tillkommer, och sidorna kommer se bättre och roligare ut (enligt mig). Och även mer seriösa.
Fotoalbumen blir mycket snyggare!
Så, skulle det vara strul vid 11-tiden, så beror det på det, och ska egentligen inte märkas, men det kan hoppa till lite.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Tur man sover då;P
Troligen i soffan. Är jättedålig
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Spännande!
Helena
Vad är det här för gäng? Sovandes och liggande i soffan?
Fotoalbumet är det jag gillar allra bäst. Och så lite andra skönhetsdetaljer. Lättare att kunna fokusera på inläggen blir det också. Har haft äran att testköra det ett tag. *one of its kind*
// David

Haha, imorgon måste jag sova läääänge.. Ska ha kalas för 6 pers så huset blir fullt:P
Jaha, det är då min lilla dansande katt kommer att dö?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#5. Aha. Är det Vilmas födelsedag? Eller något annat ni firar?
#6. Nix. Den är kvar!
Kör som sagt nya versionen nu, och den dansar för fullt…
// David

#7 Vilma och två av mina systrar som fyller idag, och sen en till systerdotter som fyller om en vecka och sen är det två ungar till som snart fyller:P Så vi kommer ha ett jättekalas :P
Å herrejösses… Hur många barn blir det? Och hur många kommer totalt?? Du kommer ju vara helt slut i morgon kväll.
// David

Hur många barn vi har i familjen är 5 st + 3 extra (systers pojkväns barn). Alltså blir det 8 ungar. Och så är det alla vuxna, så det blir väl runt en 20 personer här hemma imorgon:P

Sen har vi ju min lillasyster också, men vet inte om hon vill räknas som barn då hon blir tonåring:P
Får jag lov att säga… grattis? :). Men du gillar ju barn, så ni får det säkert jättekul. Ett eller max två barn åt gången går bra, men sen… Fast det såklart, de sysselsätter kanske varandra så ni vuxna hinner få en tårtbit också. (säg inte att ni har chokladtårta, för då kommer jag oavsett om jag är bjuden eller inte!!
)
// David

Haha, men är mina två systersöner med, så får man inte en lugn stund. Men de borde de ju vara, det är ju deras mamma som fyller år:P Men de andra ungarna är lite äldre och inte lika vilda=)
Nä, vi ska nog ha pinocciotårta tror jag:P
Tror inte att de bryr sig direkt om deras mamma fyller eller inte, skoj att busa ändå. Och ni har ju rätt kul tomt. Och massa djur.
Pinocciotårta? Är jag förföljd av den där Pinoccio! Inte nog med att jag har f*nskapet står och tittar rakt in i fönstret här, han finns som tårta också…
(för den som inte vet, i Borås reste de en jättepinoccio mitt i stan, har varit med på tv flera gången). Näsan pekar rakt mot huset jag bor i.
// David
Hur kan man köra nya versionen?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Bara vissa speciellt utvalda. Nä, men kl 11.00 så släpps det. Nu är buggarna testade och allt verkar flyta på…
// David
Jag är i varje fall vaken klockan 11
Ska blir spännande att se förändringarna
Och nu är klockan 13.26…..
!3.22 var visst det magiska klockslaget! ;.)
Så, vad tycks?? 
// David
SKÖNT! Har saknat mina vänner på högersidan.. Men nu finns dom där igen. :-) Skön design i färger och sånt…
Ja, jag gillar det. Och att inläggsnumret står överst, över din Avatar.
Tittat i ditt fotoalbum än?? Jag fick ju förmånen att provköra det i någon vecka innan, och jag gillar det skarpt. Lite mer "rundade" kanter på knapparna.
Mina vänner i listan, som har en grön plupp brevid sig när de är online. Alla iFokus-sajter finns längst ner i listan också. Och det gör ju att man hittar lättare till "nya" sajter.
En massa smågrejer, som är hur spännande som helst!
Och så fungerar det för oss värdar och Medarbetare att lägga in bilder direkt i inläggen! 
// David
#23. Tar med mig det som önskelista till nästa version. Tror de inte vill ta bort den helt, men kanske lägga den någon annanstans… 
// David
Och så heter "Min sida" äntligen "Min personliga sajt". Känns bättre så tycker jag.
Du har rätt i dag. Om man scrollar längst ner för att läsa de senaste inläggen så hamnar man alltid där. Hade inte tänkt på det innan. Lovar att framföra det!
// David
Men det finns ett enkelt sätt. Om man när man går in i en tråd klickar på länken längst upp där det står "första olästa". Då kommer man precis som det säger till det inlägg som kommit sen var in sist.
Annia! Du har så rätt så! CraZzyInLove. Prova det! 
Sjutton, det visste inte ens jag om… Man lär något nytt hela tiden! 
// David

Jo, det har jag provat. Oftast, i alla fall förr, så visades inte alls det sista olästa, utan de sista inlägget.
CraZzyInLove det har inte jag stött på förut.
DavidE man behöver inte scrolla heller om man inte vill. Om man använder end-knappen så kommer man direkt ner längst ner på sidan. Men då kommer du ner till sajterna. Och är man långt ner och vill upp till första inlägget så använder man home-knappen. En sak dock är man i skrivrutan och vill upp så måste man först klicka utan för skrivrutan så att musmarkören kommer därifrån.
Men vad är detta!! Jag som trodde jag visste allt! 
Vet att man kan gå ner lagom många inlägg för att kunna läsa en hel tråd med mellanslagstangenten.
// David
Blev avbruten så jag hann inte skriva färdigt.
Det med home och end kan man även använda när man i meddelandeboxen. Om man har en diskussion med nån så det blir många meddelande och man vill upp och läsa det sist inkomna meddlenadet. Så klicka utanför skrivrutan så markören kommer därifrån och sen home. Sen när man vill ner till skrivrutan igen så tryck end.
När det gäller scroll så kan du även använda page up och page down. Det tar lika långa skutt som mellanslagstangenten.
Page up och Page down fungerar inte för mig. Vad har du för webbläsare?
// David
Har både opera och internet explorer 7 och funkar i bägge.
Nu fungerar det för mig också! Knepig dator jag har. Eller rättare sagt, om man håller på att skriva ett inlägg, då kan jag inte använda page up och page down :)
// David
Nej inte för att scrolla sidan. (hade inte en tanke på skrivrutan eftersom vi prata om scroll) Då får du klicka utanför skrivrutan, precis som med home-knappen, för att få bort musmarkören.
Man kan även använda både home/end och page upp/ner knapparna i skrivrutan när man skriver (långa) inlägg. Och även där skiljer det lite vad som händer.
Precis… då fungerar det… Är lite trött, så hjärnkontoret hänger inte alltid med idag.
// David

Vad är det nu dem har gjort? Lagt till en lista på senaste inläggen här nedanför. Vad är det för nytta? De senaste inläggen ser man ju där uppe också.
jaja..
Förstår inte vitsen med det heller. Det är ju bara att klicka på "Upp till inläggslistan" så är man ju där ?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!