Psykologi iFokus

Psykologi

Etikettbehandling
Läst 903 ggr
svava
0

jag efterlyser skärpning

jag efterlyser skärpning

Jag går till läkaren på psyk och får lyrika utskriven. Hon vet att jag äter cellgift för en kronisk reumatisk sjukdom jag har. När jag får dom säger hon till mig att jag kanske äver blir av med lite av min verk. Nu är jag inte så ovan att få meds som är för nått annat så att biverkningen ska hjälpa, Vilket jag också tycker är för dj'vligt.
I alla fall så mår jag hyfsat på Lyrikan så jag fortsatte med den, sedan när jag fick den lagd i min apodos, fick jag en helt annan tablett, jag tyckte det var konstigt och skulle väl ha ringt första dagen, men ni vet,, jaja det är väl någon utbytes tablett tänkte jag.
Idag ringde jag ändå min läkare på psyk för jag har haft hemske dunder ont några veckor.
Ja då är till o börja med apodos medsen helt fel har ingenting med mina besvär att gör. Så frågade jag om det verkligen var bra att ge en reumatiker en tablett som ger som vanlig biverkning ledverk och svullna leder. mja om du inte fått verk hade det ju varit bra..
Men den medsen som hamnat i apodosen skulle jag omedelbart sluta ta då den rent av var farlig för mig.

skärpning.

kerstinjo
0

Vems var felet?

Läkarens eller de apodos ansvariga?

Kerstin 

Rocktjejen
0

Åh herre gud! vilken oförlåtlig miss sånt som inte får hända..jag kan nog tänka mig att det är apodos centrum som har gjort detta stora felet..jag minns nämligen när jag själv hade apodos och det fattades mediciner vid flera tillfällen..egentligen skulle jag ju ha klagat men snäll och foglig som man är så höll man tyst.=(

svava
0

det är Apodos som gett mig fel meds, men även läkaren då hon förskrivit en meds som gör att jag inte vet om jag har ett skov av min sjudom eller om jag bara har biverkningar.

men det är som du säger rocktjejen..

Det kanju bli VÄLDIGT fel

Cat
0

Jo tack jag vet hur de är. Jag har blivit tvingad äta medicin min kropp inte tål pga att läkarna varit oerfarna och inte förstått mina biverkningar jag berättat om i ett års tid. Dom existerar inte sa dom.

Även fått tabletter som krockat helt och riskerat min hälsa allvarligt men dom läkarna nekar fortfarande till att så är fallet.

Som tur är nu har jag fått en kunnig läkare som lyssnar och tar mig och medicinering på allvar.

Citronmeliss
0

Fyy..Obestämd

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta