Utseendefixering!
Ja har väldigt lätt för att bli uprörd ledsen då folk säger saker och ting angående mitt utseende..visst ja är förlovad men för de betyder de inte att jag kan eller vill ta vad som hälst! Jag önskar en dag att ja kunde sluta att bry mig så men de lär dröjja vet inte riktigt vad jag skall göra?! Någon med förslag!
Rätta mig om jag har fel, men säger de negativa saker om dig?
Jag säger som du själv sa; Bry dig inte. För egentligen säger det mer om de som säger sakerna än om dig. Jag tror inte att man mår särskilt bra som människa om man måste slänga negativa kommentarer om andra.
Klappa dig själv på axeln och tala om för dig själv att du duger. För det gör du!
Säg åt personerna som säger illa saker om dom. Tala om att det de säger faktiskt sårar, de kanske inte insett det själva.
#1 de handlar om precis de du säger men jag är lite smått krävande själv. men trots de så blir man ju ledsen om man hör man är ful eller lioknande… vet inte vad jag skall göra får hoppas på de bästa
#2 När jag ser ut som jag själv faktiskt gör är de verkligen inte de lättaste:( tro mig har prövat de… vet inte vad jag skall göra för jag ser verkligen vidrig ut.. skånes fulaste..men vad kan jag göra en skaqll väl vaqra de med:(
Hur ful man än är så är det fortfarande fel att påpeka det för någon. Har du sagt till personerna och de inte lyssnar, så är de idioter, alltså inga att bry sig om.
Men i vilka situationer träffar du såna personer? Sluta ha kontakt med dom? Är det genom jobbet så att du måste ha kontakt med doom, prata med arbetsgivaren.
#5Ärligt talat är de lite mera mitt fel … ja söker bekräftelse lite små sjukt faktiskt…men inte längre gjort innan och de förföljer mig en del jag kanske är mental sjuk vem vet
Hur söker du bekräftelse?
Jag har gjort via msn…de är riktigt fel occh de finns mycket ångest jag vet inte vad som sket i huvet på mig jsut nu känner jag att detta vet ej vad ja skall ta mig till viktigt är jag ser ut som fan
De finns inga fula människor!
Visst finns de dom som är vackrare än andra men alla har något fint. Gäller bara att våga lyfta fram de.
Alla kan behöva lite bekräftelse ibland men man ska dock inte tro att de leder till ett bra självförtroende. De kan man bara bygga upp själv.
Msn är helt fel ställe att ta åt sig kommentarer på. Finns så många idioter som tar de som nöje att tracka folk där.

#9 Nä kan hålla med om att de är ett dåligt valt ställe!
vet itne riktigt hur man skall se de lixom vissa där har ju faktiskt inget i huvet o andra har mera. och jag ser väl egentligen ut som alla men dde finns något spec hos alla men inget hos mig ju:( de är så jäkla jobbigt!
Jo jag är mäktigt ful enligt måna men mindre enligt andras och de är så jäkla jobbigt vill de skall vara bra mellan alla ju men de lär inte hända:'( de ä'r så jobbigt vet ej vad jag skall ta mig till asså-----
Jag kikade också in på din sida och kan bara konstatera att du inte alls är ful. Sedan håller jag med #9, det finns inga fula människor. Vi ser bara inte ut som om vi var stöpta i samma form. Tack o lov!
Ditt utseende är det absolut inget fel på, men din självkänsla är nog inte den allra bästa.
Men du, du duger som du är. Glöm inte det!
Svårt för mig att hålla med jag känenr mig mega ful och de känns så himlas jobbigt..den enda gång jag känner mig snygg är i kostym ju. Kan ej se mig i spegln ens ju:(
#15 shit jag skulle aldrig driva med någon faktiskt i kostym trivs jag men annars skäms jag väldigt för att synas och höras..kanske lite blygg vad vet jag..jag skulle aldrig driva när de är ett så pass allvarligt ämne de vore fel:( hur kan du ens tro de:(
Det hade inget med kostym att göra. Jag blev bara lite fundersam när jag gick in på din sida och såg ett foto på dig.
Ful? Nej, absolut inte. Tanken som slog mig var att om du har ett sådant komplex för ditt utseende, skäms för det och tycker att du är fulast i hela Skåne, varför lägga ut en bild?
kände att jag ville de! JAg står för vvad jag är även om e är hemskt ju men de lsöer sig hoppas ajg ber om ursäkt om jag vilselätt dig…
inte roligt de blev som de blev sådant som händer:(
Skönheten kommer inifrån .Det är inte hur man ser ut utanpå som gör att man får vänner utan hur man är som person.
Spelar ingen roll hur vacker eller ful man är om man inte har ett trevligt och bra sätt till sina medmänniskor.
Hur man mår är också mycket viktigare än ens utseende. Mår man bra, slipper värk, har två friska ben, armar o.s.v. Vad spelar det då för roll hur man ser ut.
Någon är tjock, någon är smal,någon är stark, någon är svag, men ingen ser ut precis som jag.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
# 21,
Du har väl rätt men jag kan verkligen inte tänkaså de går inte de är svårt o se från mitt hål kanske men jag klarar verkligen inte av de alltså de taankar ajg har ibland de är så mörka så de är hemskt!
Är de nåt jag har lärt mig så att de att ens egen spegelbild endast speglar insidan. Mår man inte bra i själen spelar de ingen roll om man är supersnygg. Man blir blind och kan ändast se sina brister.
Jag har ett fruktansvärt fult leende enligt mig men försöker le så ofta jag kan för att jag vet att de inte spelar nån roll, min glädje gör mig så mycke finare i andras ögon.
#23 JAg tror alla missnöjda hos sig sj på något sätt ajg önskar de kunant vara bätrte för de är alltid himla jobbigt men jag är nog av värsta slaget. Jag hjälper inte mig sj att må bättre utan när jag jobbar så kan jag ibland gå och säga till mig sj kan du inte bättre ditt kräk o sådant..jag är ju inge direkt push up:P
Men för mig känns de som att om jag skulle gå och muntra upp mig sj o gå o tro allt e bra skulle någon trycka ned mig igen de känns ju så de är så jäkla hemskt:(