i depressioner igen
Jag känner att jag har hamnat i depressioner å ångest igen.
Större delen av mitt liv har varit helvete. Där jag har mått skit, självmordsbenägen, skadat mig själv. Och verkligen var dålig.
i ca 1½ år har jag nu mått mkt bra. Och så som jag har mått under den tiden. så bra har jag aldrig mått. Jag kämpade största del helt själv för att må bra. Inga läkare, medeciner o sånt. Och jag lyckades väldigt bra. Och har under denna tid lyckads ha positiva tankar dagligen och sett frammåt och ja, verkligen mått bra!
Men nu den senaste tiden har jag gått mer och mera neråt. Och har nu börjat få tbx självmordstankar och vill skada mig själv igen. Känns som att jag bara vill lägga mig ner och somna in. Orkar inte mera att kämpa. Är så extremt less på allt. Och jag är trött. Jag mår inte bra längre. Vet inte varför. Har kännt det ett tag att det varit på G. Men nu så mår jag verkligen inte bra längre. Börjar bli rädd för att hamna i denna helvete som jag var för några år sen. O jag vet inte vad jag ska göra. Känner att läkare och medeciner inte hjälper mig. Därför kämpade jag själv. Har inga kompisar, och släkten är si å så. Så jag har kämpat själv. Känns som att allt går emot mig jämt. Så det känns inte längre nå mening att kämpa heller.. :/
MEn nu har du ju fått igång din egen sida på fokus! Då har du verkligen något att jobba med!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....