Grattis Amos!! :) Sååå fin!
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Ohh stilig yngling. Grattis på 10 månaders dagen :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Grattis! Ge sötnosen en kram från mig. 
ha e så fiiin, vad blank han e i pälsen kerstin
Du får gratta honom ifrån mig. Men någon puss ifrån mitt håll kommer det tyvärr inte, för jag lär ha svimmat innan! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Grattis Amos 
#6. Ska inte kattnappa din tråd, annars hade jag bombat med fina kattbilder, istället för två… skräckinjagande saker som skulle slita mig i bitar om jag kom i närheten! 
// David

nemen en sån liten goding..puss på dig Amos
din sk töntbull var söter också..jag förstår inte uttrycket att dom skulle vara farligare än andra..dom jag har träffat på har varit så gosiga sååå..
själv har jag delad vårdnad om en liten Nova blandning mellan border collie och collie smart liten tjej det..har tyvärr ingen bild på denna datorn
Läskiga käftar…
Måste berätta att Alfons Töntbull fick namnet av min yngsta dotter. När hon träffade honom första gången hade hon bilden av en livsfarlig Pitbull framför sig.
Men vad mötte hon? Jo, ingen Pitbull men en gosig Töntbull. Därav namnet, jag tror att hon sa: Äsch det är ingen farlig Pitbull, det är en Töntbull med påssjuka.
Okej då… ni får visa hundar i den här tråden. Så länge Kerstin som trådskapare tillåter det!
. Men då får HON hålla koll, för jag vågar inte öppna den här tråden igen! 
// David
Hälsa och gratta ! Mina tre hundar hälsar också till jubilaren !
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#17… haha… råkade hamna i den här tråden igen!
. Tja, det får bli någongång när jag fått låna en lagom stor och säker plåtrustning ifrån något museeum, eller när någon är ute på långpromenad med dem… 
// David
21,kerstin skräms inte så med den härliga grodrädde töntbullen….huuua
,näe tacka vet jag snodden som ser snäll ut…men jag har då inte berättat hur han ser ut som arg

det vet jag kerstin, han ver en speciell goding den hunden
ja det är så skönt att veta att han har det bra…han har fått det bästa i sitt liv glöm inte det
Han är verkligen för go din marodör, växer och växer gör han ..
Det är roligt att höra om "din" härlige Alfons och att han har det bra i sitt "nya" hem!
Kram, Melissen!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Ja, Kerstin!
Jag minns din vackre, jättefina Alfons väl!
*Kram*
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Alfons är otroligt vacker. Marodören med ;) Otroligt att man kan bli så glad över vovvebilder :)
Kramar och grattis i efterskott
Helena