Psykologi iFokus

Psykologi

Etikettoff-topic
Läst 1269 ggr
kerstinjo
0

Aspie.

Nu har jag smygit omkring på jobbet och hittat bra julgrejjer till mig och aspie.

Jag smög sakta omkring från sköljen till sterilförrådet och blev tjockare och tjockare. Men jag tror att jag har fått                                     med mig allt. Jösses, vad                                      tjock jag ser ut nu.

Aspie, vad tror du om landstingskläder? Vill du ha vita eller blåa?

*smyger runt*

Kerstin 

Faxlin
0

*Asg* Du är bara för härlig. Sorry att jag klampar in i eran tråd. Men jag ser verkligen detta framför mig under julen :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[aspie]
0

Åhhh, Kerstin så gullig du är! Skrattande

Tänk vlken gosig jul vi ska ha nu. Tror nog att jag tar vita kläder även om jag älskar blått för på vita kläder syns hundhåren inte lika mycket.

Tänk vad många ska bli avis på oss nu.. he he he Flört

Akta dig bara så ingen kommer på dig. Du kan ju knappast skylla på en graviditet vid din ålder eller?Obestämd

kerstinjo
0

Aspie! Jag är på väg. Men skulle jag svänga till höger eller vänster vid E20??

Fasiken, men GPS:en fungerar inte inne i hjälmen och laddningen har snart gått ur elrullisen. *pust*

Har jag inte kommit klockan sex, så kan väl du ta hundarna och ge dig ut och leta efter mig?

Kerstin 

[aspie]
0

Ehhhh. jag som aldrig kör bil själv vet inte om du ska ta vänster eller höger vid E20Skäms

Synd på GPS:enRynkar på näsan

Går ut med dogsen klockan 6 om du ännu inte dykt upp. Du kommer att märka att du är nära när du får en sån här…

th_gotchaGOD JUL

kerstinjo
0

Aspie, jag har sabbat julen, jag körde på något Skäms

Smashed Santa…

Kerstin 

[aspie]
0

Nej, men min lilla rara Kerstin. Det där ser inte alls bra ut hörru Förvånad  Har någon kontaktat ambulans Obestämd?

Jaha, då sket det sig med julen. Vi får köra järnet nästa jul istället.

Krya på dig gummanFlört

Angelclaw
0

*s* ni är galna -men skönt galna :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

[aspie]
0

#7 Du med lilla gumman Skrattande

Kramär i massorFlört

Angelclaw