Psykologi iFokus

Psykologi

Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 1480 ggr
kerstinjo
0

Medlem 200.

Vem blir medlem 200, må tro?

Det fattas bara en till!Glad

Kerstin 

[aspie]
0

oj, så spännande. Berätta sen när du vet Glad

AnneN
0

kerstin hur räknar du? det saknas ju 2 till för att komma upp i 200 ;)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

kerstinjo
0

Jag räknade rätt, men det verkar som om "Singel" har lämnat oss.

Jösses, Aspie, tog du till det tunga artilleriet?Obestämd

Kerstin 

[aspie]
0

Ha ha, nej, men han/hon kanske läste de sista inläggen i tråden och kände det var dags att dra Skrattande

V-lang
0

Hihi…ni är rolig ni, har ni skrämt bort nån härifrån…vågar man stanna kvar tro Obestämd

kerstinjo
0

# 5 Skrämt bort? Förvånad Ånä, men vi var hövligt bestämda, precis som tanter ska vara.

Kerstin 

Tatsja
0

Jag håller med aspie och Kerstin. Singel passade in in här

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

V-lang
0

#6 Förstog väl jag också…ni skulle inte kunna skrämma bort någon det är ni alldeles för tantiga för Flört

[aspie]
0

ha ha ha, jag att vara så tantiga som kerstin och aspie är inte att leka medTungan ute

kerstinjo
0

#9 Lottisen är också en tvättäkta tant!

Kerstin 

[aspie]
0

Ha ha ha, välkommen tant Lottisen Flört

Tatsja
0

Då är väl jag också tant Flört

Väl mött, Tatsja

V-lang
0

Ja tantisar är bäst, vi är i våra bästa år eller hur brudar sedan spelar det ingen roll hur gamla vi är…jag känner mig alltid som 27 Flört

kerstinjo
0

# 13

27? *fnys* Det har du aldrig varit! Oskyldig

Kerstin 

V-lang
0

#14 VA!?!? 25 då? Obestämd

Tatsja
0

#14 Då är vi ju jämngamla. Fniss

Väl mött, Tatsja

[aspie]
0

Ja, den här tanten känner sig som sjutton och ser ut som sjutton Tungan ute

Tatsja
0

Fast idag känner jag mig som 87 och ser ut som 25. Hur nu detta går ihop. Har ischias på grund av kylan. -22 var det . hutter. Trött efter att ha sovit dåligt.

Väl mött, Tatsja

kerstinjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hu, -22, vi har -11 här och jag har fullt påpälsad varit ute en sväng med Marodören i solskenet. Härligt!

För sisådär 8-9 månader sedan.

Kerstin 

[aspie]
0

Åhhhh, sicken lite gobit Skrattande Ge han en puss och kram från mig och mina småflickor.

kerstinjo
0

Tänk när han var så liten och gosig och luktade så valpgott. Lille skiten! Glad Valpar luktar ju så gott.

Kerstin 

[aspie]
0

Örk, tycker du de luktar gott. Nä, där är vi inte lika du och jag. Tur att det formodligen inte hänger på det för att vara vänner Obestämd

flikkan77
0

Jag tycker också valpar luktar gott! Gudars vad jag saknar valplukt just nu bara för det, fast min lillskrutta är ett år och har precis glömt allt hon lärt sig. Minns inte vad hon heter eller vad ett sånt svårt ord som sitt betyder. Så någon valp tänker jag inte ha på ett tag… typ några år.

Hoppas hennes trotsperiod tänker ta slut snart. Skitunge är vad hon är!

"You just have to belive…"

kerstinjo
0

Mmmm, visst gör de!

Där ser du Aspie! Tungan ute

Kerstin 

V-lang
0

#16 hahaha…visst är det härligt, rask i benen och i skallen och snygga som få Skrattande

#17 Jaha ja så nu sjunker vi i åldrarna, det är dig vi får sitta barnvakt åt i helgen då Oskyldig

#18 Din stackare, skickare en massa varma kramar så kanske det känns lite bättre Glad

#19 Lilla pluttflabben så söt som socker, och att sniffa på valpar och babysar är väl det bästa som finns Kyss

Tatsja
0

Finns inget värre och goare än att se valpar. Jag vill HA. Men Tatsja är 9 år och får vara ensam. Hon trivs med det. Får se om jag skaffar ny längre fram.

Väl mött, Tatsja

[aspie]
0

Jag tycker attl det blir en läbbig doft från valpars andedräkt vilket gör att jag känner mig spyfärdig, men för övrigt luktar de gott.

Jag har ju ett oerhört känsligt luktsinne och känner lukter som de flesta inte känner, så det kan ju bero på det Obestämd

flikkan77
0

Man ska lukta valparna på magen ju och bakom öronen där luktar de godast. Flört Särskilt på den mjuka valpmagen… Vill ha valp! Kanske kan byta bortmin odåga mot en valp… Någon som vill ha en Cane Corso på ett år som har glömt det mesta och skäller så fort hon ser en annan hund?

[aspie]
0

#28.

Hmm, kanske min dotter som brukar hjälpa till med omplaceringar. Men ofta kan hon inte låta bli att behålla dom självFörvånad

Förresten tror jag inte du skulle kunna göra dig av med din Cane Corso Flört

flikkan77
0

Näää, inte vill jag bli av med min Lillskrutta. Bara lite ibland… Flört Hon har så extremt mycket energi och jag orkar inte riktigt nu. Fast söt och go det är hon och hon är superbra att ha i sängen när jag fryser.

flikkan77
0

Hur vet ni egentligen vem som är medlem var och hur slutar man vara medlem på en sajt? Alla är väl medlemar på iFokus?

Usch, man ska inte tänka så mycket…

[aspie]
0

Du är väl för go flikkan Skrattande När man lägger till en sajt som favorit blir man medlem atomatiskt om jag inte fattat allt helt åt skogenObestämd

Om du vill sluta vara medlem i en sajt så går du in på sajtens sida och klickar på en röd liten ruta där det står "Ta bort som favorit"

Hoppas jag kom ihåg rätt nu Obestämd

kerstinjo
0

Så rätt så!Glad

Kerstin 

[aspie]
0

Phu så skönt att jag inte rört i hop alltSkrattande

flikkan77
0

Då var det lite som jag trodde ändå, var bara helt säker på att det skulle vara krångligare. Det där är ju nästan för enkelt. Oskyldig

Tatsja
0

Gäller att inte trycka fel, så man tar bort den sajten man vill vara med i.

Men tur att det är lätt att lägga till den igen.Glad

Väl mött, Tatsja