Psykologi iFokus

Psykologi

Etikettoff-topic
Läst 1005 ggr
kerstinjo
0

Päronskrutten.

Hej du lilla skruttis. Var är du någonstans?

Vi saknar dig här inne.

Kerstin 

[Norum]
0

Jag är här… Tungan ute

(sorry, kunde inte riktigt låta bli)

kerstinjo
0

Ok, skruttis som skruttis. Är du också min lilla Skruttis?Glad

Kerstin 

[Norum]
0

Klart det! Är en Skruttis för de som vill ha mig… haha

V-lang
0

Haha har ni många här inne? men som sagt skruttisar brukar vara mysiga Skrattande

[Norum]
0

Vu Skruttisar är helt enkelt bara underbara! Oskyldig haha

[aspie]
0

Har oxå funderat på vart päronskrutten har tagit vägen. Hoppas det är bra med henne Obestämd

flikkan77
0

Jag har en Lillskrutta, vovvan, och hon är också rätt undebar… när hon sover. Flört

Päronskrutten har jag däremot inte heller sett.

"You just have to belive…"

[Norum]
0

*7 Vad lustigt! Så brukar sambon också säga… Skäms

Undrar just vad som menas med det?? Oskyldig haha

Håller med om att det är länge se Päronskrutten har synts till..

paronskrutten
0

Jag har inte haft ork att skriva något på länge. och nu har min dator börjat bråka med vissa sidor, bl.a. iFokus då.. när jag är inne smyger jag mest runt, mår inte så bra som jag önskar att jag gjorde just nu. Msn fungerar utmärkt dock, där är jag inne oftare, PM:a mig om ni vill ha adressen ni som inte har den som vill höra hur det är med mig när jag inte orkar skriva här. Har lärt mig att inte ursäkta  mitt mående, så det tänker jag inte göra, dock måste jag vänta lite på bättre tider nu..

Kramar till er alla!

Helena

[Norum]
0

*9 Trist att du inte mår bra men det var skönt att höra ifrån dig.. Glad

[aspie]
0

Det samma, skönt att höra från dig och jag önskar och hoppas att du snart ska känna dig bättre.

*Bamsekram*

[Norum]
0

**11 Vad har du gjort?? Kände inte igen dig.. haha

flikkan77
0

Kände inte heller igen dig, aspie! Du får ju säga till när du gör så där. Flört

[aspie]
0

Ha ha ha, nu har jag rört om det ordentligt för er. MOAHAHAHA Cool

Står i Kerstins avatartävlingstråd varför jag bytte Flört

flikkan77
0

Tycker vi ska säga till minst en vecka i förväg innan vi byter Avatar. Tänk på mitt stackars tanthjärta.Flört

[aspie]
0

ha ha ha…ho ho ho….hi hi hi… Hur tror de det är med mitt gamla tanthjärta då Flört

flikkan77
0

Detta fick mig att tänka på en kortare hjärt-och lungräddningskurs jag gick en gång. Det enda jag kommer ihåg på den är att man ska röra lätt vid den "nödställda" för att försöka få lite kontakt och sen säger man: Jag är sjukvårdstränad och jag kan hjälpa dig!

Det kändes så otroligt fånigt att gå fram till dockan och säga så, men jag minns det i alla fall. Sen får dock någon annan ta över. Oskyldig

[aspie]
0

VA! Gillar du inte att köra mun mot mun? Jag tror att om man vet hur man gör så kommer man nog automatiskt att göra det man behöver för att rädda ett liv. Min dotters pappa gjorde det på en man en gång trots sina bögfobier. Mannens fru hörde sanare av sig med blommor och ett hjärtligt tack för att han räddat hennes mans liv

Så, det måste det väl vara värt ändå Flört

flikkan77
0

Nä, jag menade att jag inte minns hur jag skulle göra, att det var därför någon annan skulle ta över. Jag minns bara att jag är sjukvårdstränad.Glad

Fast om det verkligen skulle behövas så skulle jag kanske kunna ändå. Lite kanske jag kan minnas när jag verkligen måste. Tycker det är lite otäckt med hjärtkompressionerna bara, tänk om det blir fel… Vill ju inte ta livet av den jag räddar.

[aspie]
0

#19 Ja, det finns ju en viss rädsla för att göra felRynkar på näsan Men det måste ju vara bättre att försöka än ingenting om man nu skulle råka vara ensam med en skadad människa Obestämd

flikkan77
0

#20 Risk för att jag skulle frysa totalt bara. Ge mig ett djur och jag reder ut det grundläggande men en människa kan jag knappt sätta plåster på. Skäms

kerstinjo
0

# 15

Håller med dig, så jag tror att vi ska införa den regeln. Nu stämmer ju ingenting längre.Obestämd

Kerstin 

[aspie]
0

#22 SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

flikkan77
0

#22 Ja, tänk om flera skulle få för sig att byta bild samtidigt, det skulle ju bli kaos. Och hur bra mår många av oss här inne av kaos? Usch nä, nån måtta får det vara. Flört

paronskrutten
0

Nu äntligen kom jag in och kunde läsa i den här tråden igen! Psykologi har bråkat rätt mycket senaste dygnet.

Ja, Aspie, det var ovant att se din Avatar ^^ Håller med om att man borde förvarnas!

Helena

flikkan77
0

Dumt av psykologi att bråka med dig så där, päronskrutt! Bråka ska man ju inte. Flört Kul att se dig i alla fall.

[aspie]
0

Psykologi har bråkat med mig oxå ett tag och jag förvarnade faktiskt i denna tråden, he he he Skrattande

paronskrutten
0

Jag tror att det har med brandväggsinställnngar att göra eller liknande, och sånt där kan ju inte jag.

Irriterande när det inte funkar som det borde, tycker jag :P

Helena

flikkan77
0

Branväggar och sånt fixar min man så jag vet inte heller nått om sånt. Jättesmidigt att ha honom!

[aspie]
0

Om jag har förstått det rätt så har det med alla flash- annonser att göra och den webbläsare man har. Vissa flash-annonser verkar ställa till mer problem än andra Rynkar på näsan

flikkan77
0

Ah, då vet jag! Våran webbläsare, eller nått, filtrerar bort all reklam och sånt och då går det rätt fort.

V-lang
0

Hej paronskrutt Glad Hoppas du får tillbaka krafterna snart så du känner dig stark nog att ta dig ut här igen.