OT/IKEA-reklam.
Om det är den om sömn och sängar så tycker jag den är riktigt mysig och rogivande faktiskt.
En av de bättre reklamerna.

Hon ser ut som om hon har ont i magen ju! Tycker inte alls om den reklamen…
"You just have to belive…"
JAAAAA! Den retar gallfeber på mig 

Det ser gosigt ut.. Zzzznark
Förresten! Om reklamen ändå såg normal ut! Hon kunde ju åtminstone ha ett av IKEAS täcken på sig som fomodligen är det normalaste i verkligheten
Jag har ganska stor upplösning, så det syns bara en liten liten bit av den högra sidan. Jag hade missat att jag fått 2 PM, för jag ser den inte. Som tur är slipper jag se den irriterande poängräknaren hela tiden som jag störs mera utav.
Vilken poängräknare? 
Hi hi , nu har jag sett bilden på tjejen i sängen. Jag säger bara Oh my gosh! Det ser ju ut som hon har menstruationsvärk…..
#9 Jag menar de nya Ifokus-poängen. Först hade jag glas, nu har jag tydligen "kristall". Försökte ignorera dem i början, men nu går det inte att låta bli och kika in på dem i alla fall, lite titt som tätt.
Tycker inte om poängräkning. De finns uppe i högra hörnan.
Nu tror jag att jag fattar varför en del har en lila diamant, på sin lilla bild. Det är väl ni som "arbetar" med iFokus.?
Jag får väl läsa på lite om den nya iFokus på dator/supportsidan vid tillfälle.
mvh isa
Jag stirrar oxå på denna poängräknare, nu har jag fått kristall och går den under 100 så blir det glas igen. det vill jag inte ha.
Får nog döpa om den till stressmätaren
Jag rycker till lika mycket varje gång IKEA-reklamen dyker upp! Paranoida jag får hjärtat i halsgropen ju av att det helt plötsligt börjar röra sig försiktigt på skärmen! Den psykar mig…
_No way! Yes way!
Nej, lila ädelsten får man då man kommer upp i 500 p. Du kan läsa om hur det funkar genom att klicka på ädelstenen 
Rätt, den förb Ikea reklamen psykar en till vanvett. Psykakutvarning på den reklamen