Psykologi iFokus

Psykologi

Etikettbehandling
Läst 2050 ggr
[rolnor]
0

Rosenrot

Har tagit en tablett rosenrot, känner en viss oro i kroppen, inte behagligt, har nån annan testat? Ska ju vara "uppigande"

Jea59
0

Jag tyckte jag blev prillig av dom så jag slutade

estetia
0

Rosenrot fungerar bra vid tillfällig trötthet och när man vill ha ökad ork och koncentrationsförmåga, viss påverkan på sexlust/förmåga ger den också :)

[rolnor]
0

Prillig var ett bra ord, tar nog inga fler….

plastbaronen
0

Jag tar dem, och märker ingen skillnad. Blir varken tröttare eller piggare av dem.

hus-musen
0

Rosenrot funkar inte för mig, men är man känslig mot vissa ämnen så kan man bli exter av dem.

Qui dormit, non peccat

[aspie]
0

Vad är EXTER???Förvånad

hus-musen
0

#6 Hihi, exter betyder typ vild, tokig, prillig, studsar mellan golv o tak- typ=)

Qui dormit, non peccat

[rolnor]
0

Jag tyckte att det var som flera koppar kaffe och lite speed, inte trevligt alls, har testat ginseng och det är lite samma sak, men inte lika kraftig effekt för mej…

[aspie]
0

#7 som jag då fast utan rosenrot, he he he Tungan ute

Joline
0

Läste om dem… Dom menar ju att man ska äta det hela tiden, men forskning visar att kroppen snabbt vänjer sig vid den och man tappar effekten. (Men dom säljer ju mer då)

Man skulle ta vid behov och då har det hjälpt mig, men nu kan jag inte ta dem mer för de påverkar min hjärtmedicin…

Jea59
0

Jag läste om ett annat preparat i ett inlägg som heter Tyrosin, så jag beställde såna, man skulle bli pigg, höja fettförbränningen och det kunde även motverka nedstämdhet, men jag blev konstig av dessa.

Jag frågade då en expert inom området och fick veta att man kunde bli som jag men det vara bara 5% av 100% som blev så, så jag slutade.

Jahapp tänkte jag då äter jag väl proteinpulver gjort av vassle som kommer från mjölk, ja då blev jag fullspeedad så att jag kände att jag måste gå på någon boxningsträning för att bli av med energin, så jag la av med pulvret med, nu äter jag ingenting för jag är tydligen känslig.

isa
0

Jag kan inte säga något, då jag inte har provat rosenrot.