Reklamfritt iFokus
Med iFokus Minus så behöver du inte se reklamen på iFokus. Om du har en långsam dator kan detta även göra att iFokus upplevs lite snabbare.
Så här beställer du
1. Skicka beställnings-SMS
Skicka texten "IFOKUS MINUS Citronmeliss" (utan citationstecken) till nummer 72550. (Obs! ändra Citronmeliss till ditt namn!)
Priset för denna tjänst är 20 kr per månad plus eventuella operatörsavgifter för att skicka SMS.
Det fungerar endast att beställa tjänst med ett svenskt mobilabonnemang.
2. Vänta på bekräftelse-SMS
En stund efter ditt SMS har skickats kommer du att få en bekräftelse på att tjänsten är aktiverad. Du får även ett privat meddelande som bekräftelse. Eventuellt kan du behöva logga ut från iFokus och logga in igen innan det verkligen aktiveras på iFokus.
Om det mot förmodan skulle uppstå några problem med tjänsten ber vi dig besöka Support iFokus.
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Skönt att det blir möjligt att slippa reklamen även om det kostar
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

Tycker dock inte det är så faligt mycke reklam :) jämnfört med många sidor är det här ingenting ^^
But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.
Fast jag bryter på Anna Book som vinnkar hysteriskt
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Iof ^^ den är värkligen störande
But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.
Det finns ett sätt till som är gratis!
Om du använder dig av Firefox webläsare så kan du ladda hem en plug-in som kallas "Ad-block pro" (finns på Mozzilas hemsida) På så sätt kan du själv blokera all reklam manuellt och gratis!
OBS: Den funkar självklart över allt på internett och inte bara här ;)
Finns ett ännu enklare sätt att slippa se reklamen så man slipper hålla på och ladda ner ytterligare webläsare.
Dra ut musen så långt som det går till höger så att det blir en dubbelpil. Sen håller ner vänster musknapp och drar in kanten på fönstret så det nästan täcker hela högra kolumnen. Då kan man dra det till precis den storlek man vill ha och ändå ha så mycket synligt att man ser sina egna personliga saker, tex så man ser om kuvertet börjar blinka.
Ja, ANNIA. Det är lättare. Men då missar man den lilla "hastighetsboosten" då du fortfarande laddar upp reklamen. Men Det är mycket lättare:)
PussKram//Veyla
Man behöver inte använda firefox för att få högre hastighet. För jag märker faktiskt inte så stor skillnad på ett reklamfritt firefox och explorer. Och det beror på att jag har för lite arbetsminne i min dator. Visst det finns skillnad men den är inte så jättestor faktiskt, största skillnaden märks på långa trådar men på korta är det inte så mycket.
Annia, Jag lovar dig att om du har en långsam uppkoppling så kommer du att märka en enorm skilnad. Att du har dåligt arbetsminne i datorn har inget med upkopplingen mot nätet att göra.
PussKram//Veyla
Möjligt att den som har en slö uppkoppling märker mer markant skillnad men jag har en snitthastighet på 6,6 och för mig är dom i stort sett jämbördiga. Så för min del så är det arbetsminne det beror på och jag ska få in mer nästa vecka.
Good for you ^^
PussKram//Veyla
jag kör ju FF, men jag kan inte få til nån dubbelpil till höger…..
Sorry gunilla det funkar så bara på opera har jag upptäckt. Men du får göra på ett annat sätt för att skräddasy det hela.
Om du kikar längst upp till höger så har du ju tre knappar. Röda krysset längst ut. Klicka på den i mitten så att fönstret går ner i storlek.
Sen får du ta musen till (tyvärr) alla fyra sidorna och skräddasy det till den storlek du vill ha det.
Vill du sen ha upp det till full storlek så klicka på mittknappen igen.
Tyvärr vet jag inte hur firefox gör sen när du vill ha tillbaka det i mindre format. Förhoppningsvis räcker det med att klicka på mittknappen igen. Annars är du tvungen att göra om samma procedur igen.
Så tyvärr får du prova om det funkar.

#12 gör så som #5 sa, det har jag gjort och det funkar utmärkt=)
Mmmmm, men med Adblock, så ser jag inte min dansande katt.

Jag ser den=) Man väljer själv vad det är man vill ta bort.
Jag ser den med :)