Psykologi iFokus

Psykologi

Etiketterpersonlighetsstörningarborderline
Läst 2502 ggr
kerstinjo
0

Häxjakt.

Mycket tråkigt att jag ska behöva lägga ut det här, men tyvärr verkar det som om det är nödvändigt.

Ännu tråkigare är det att  det bedrivs en "häxjakt" på denna sajt.

Jag hoppas att denna sajt ej solkas ner av människor, som enbart besöker sajten för att snoka runt.

Jag tror dock att de flesta utav er här inne har högre moral än så. Tack o lov!

//Kerstin

Till vederbörande desperata människa!

Eftersom jag vet att du läser varje tråd här i hopp om att finna något om mig vill jag klargöra ett par saker.

Denna sajt startades 8/6 2008. Sekretessbrottet skedde den 17/10 2007 och blev anmält den 15/5 2008. Dvs. långt innan sajten startade.

Att på något sätt försöka hävda inför polisen att jag basunerat ut mitt hälsotillstånd är helt lönlöst och ger dig bara en status som en väldigt desperat människa!

Att efterforska var  jag bor i dag, då ber jag dig bara lycka till, eftersom jag har klass 2-spärrade personuppgifter och hemliga telefonnummer.

Vet dock att du försökt, eftersom jag fick ett samtal idag som bekräftade det.

Till ”mina” medlemmar, det här är ingenting ni behöver bry Er om, det handlar om en person som försöker rentvå sin fru som begick ett sekretessbrott mot mig när jag vittnade mot hennes man. (Frun är anställd inom sjukvården och hade då tillgång till den datoriserade journalen).

//David

Kerstin 

flikkan77
0

Låter som om det kan vara en riktig soppa det där… Usch!

"You just have to belive…"

Veyla
0

Nu iom att tråden ändå är upp puttad och detta råkar vara en psykologisajt så kan jag inte låta bli att fråga en sak.

Om nu din fru hade tyckt att det var så hemskt, varför är det inte hon som gör häxjakten? Kanske hon rentav vill släppa det igentligen. Hon kanske är smart nog att inse att det inte tjänar något till. Eller så sprang hon till sin riddare i guldrustning och bad om hjälp och sitter nu och lutar sig bakåt medans han desperat försöker dyrka sin fru.

Det är intresant det där att andra tar på sig mitt ansvar. Om jag gör ett brott är det väl mitt ansvar? Jag kan inte förstå att man låter någon annan göra så desperata handlingar i ens eget namn.

Jag tvivlar på att personen ifråga komer svara här, Men det skulle vara ganska intresant att höra vad ni andra tänker.

Citronmeliss
0

Ja, jag undrar vad personen har att vinna på att spionera runt här, vad hoppas man finna?Obestämd

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

[aspie]
0

Kontrollbehov Obestämd

Veyla
0

Ingen dum idé du har aspie. Jag tänkte aldrig på det.

[aspie]
0

#5 Flört

hus-musen
0

#2 Jo jag håller med dig faktikst, va förväntar sig personen att kunna läsa o skvallra om?

Dessutom är det vädigt patetiskt, stå för vad du gjort ditt fega fruntimmer!!

Qui dormit, non peccat

Hawknestgrove
0

Ja jag förstår inte vad man kan ha för glädje av att hålla på så här.

Väx upp du desperata typ!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

David
0

Tyvärr är det här en av orsakerna varför jag inte varit/är så aktiv. Och det handlar också om mycket mer än att bara rentvå sin fru. Hela den här soppan som jag varit mitt i sedan 2006 handlar egentligen om väldigt stora pengar. (fundera kring 600-700.000 kronor per år, skattefritt). Därför läggs all energi ner nu för att hitta det allra lilla minsta om mig.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Veyla
0

Ja det förklarar en del.

Är jag elak om jag säjer att det är kul att se dig skriva? :P