Välkommen Googlare!
Välkommen hit du som kom hit via en sökning i en sökmotor eller via annan länk!
Hoppas att du hittar det du söker. Om du inte gör det får du gärna ställa frågor. Registrera dig här nedan så kan du ställa dina frågor direkt. Det tar bara en minut och kostar ingenting. Bland alla fördelar med att vara medlem finns:
* Du kan sätta bevakningar på diskussioner du tycker är intressanta.
* Du kan delta i och läsa röstningstrådar.
* Du kan gå med i dolda grupper.
* Du blir medlem i hela iFokus med samma medlemskap.
* Då får ett fotoalbum, blogg och gästbok.
* Och allt är gratis!
Även du som redan är medlem på iFokus. Lägg gärna till psykologi bland dina favoritsajter, så hittar du hit lättare!
Med vänliga hälsningar,
David, Sajtvärd psykologi iFokus
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Precis. Med tanke på att nästan hälften av alla som läser här kommer ifrån sökmaskiner, så vore det kul om de blev medlemmar och upptäckte alla fördelar som ett gratis medlemskap innebär! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

#3: Klart man lagt till din sajt bland favoriterna.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hej. Jag är ny här. Tack för välkomnandet. Jag har också lagt till denna bland favoriterna. Hoppas jag kan hjälpa "någon med något nån gång." Oj , vad konstigt det lät. Men ni förstår nog vad jag menar.
Värkar vara bra sida här ock ja har många frågor som kan kanske bli besvaradee här!
Bra sida .

#6: Det är verkligen en bra sida. Här inne finns det många som kan hjälpa till att stötta och komma med råd eller bara en kram ibland så där över cyberrymden. Medlemmarna och sajtvärden och medarbetarna här inne är helt underbara.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag var ute o fotade mc kortegen kl 7,sedan tog jag det lugnt hemma.jag var aldrig ute o kollade någon majbrasa senare på kvällen.hoppas alla får en fin sommar när den väl kommer