OT/Roligt?!
Hittade lite gamla "roliga" papper när jag röjde hemma idag.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Om du är som de flesta människor, tänker du inte så mycket på vanliga triviala ting, MEN vad du kanske inte vet är att många av dessa saker har ett kön. Till exempel:
1 Fryspåsar - manliga eftersom de håller inne med allting men går att se rakt igenom.
2 Kopieringsmaskiner -Kvinnliga eftersom de, när de stängts av, taren stund att värma upp igen. De är effektiva reproduktionsapparater om man trycker på rätt knappar, om man inte gör det kan helvetet braka lös.
3 Däck - Manliga eftersom de ofta tappar greppet när de blir gamla. Och ofta är uppblåsta.
4 Luftballonger - Manliga efersom du måste sätta en blåslampa under den för att det ska bli nån fart på den, sen är det färstås det där med varm luft som pyser….
5 Tvättsvampar - Kvinnliga eftersom de är mjuka och kramvänliga och lätt binder en massa vatten.
6 Webbsidor - Kvinnliga eftersom de får så många träffar
7 Tunnelbanan - Manlig eftersom den använder samma gamla ställen att plocka upp folk på.
8 Timglas - Kvinnliga eftersom vikten med tiden hamnar i nedre delen.
9 Hammare - Manlig eftersom den inte har utvecklats mycket de senaste 5000 åren, men den är behändig att ha hemma.
10 Fjärrkontroll - Kvinnlig….HA!!! Du trodde säkert att den var manlig, MEN tänk på att den skänker mannen glädje, han skulle vara helt "lost" utan den, trots att han inte alltid vet vika knappar han ska trycka på, så fortsätter han försöka.
. Tänk om någon jämnställdhetsombudsman såg det här… *skrattar*. Jag är alltså både tunnelbana och hammare! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
ha ha ha hoppas det inte finns nån jämnställdhetsombudsman här 
Den med timglaset är inte så dum den heller David 
hi hi hi

haha
Qui dormit, non peccat

Gillar den sista om fjärrkontrollen ;) Det stämmer väl bra??

Precis vad jag behövde!
"You just have to belive…"
……
……
……vem säger,att livet är trågit..hi-hii-hiiii
När livet har sina ljusa punkter he he 
just de..O va kul..om man kunde alltid börja sina nua dagar,med skratt.hi..hii..hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Den är bra<!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....