God morgon 7 juni!
Lite småkyligt i luften men solig är det här idag.
Jag har sovit lite oroligt, som alltid då jag vet att jag ska stiga upp tidigt!
Idag är det EU-val (om det har undgått någon) så för min del blir det inte så mycket psykologi idag då jag kommer att ha annat för mig!
Hoppas att ni som orkar går och röstar idag, om ni inte redan gjort det förstås, eran röst kan göra skillnad!
Oavsett om ni röstar eller inte så önskar jag er alla en trevlig söndag!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
God morgon säjer jag också då till alla morgonpigga:P Ja, även till er som vaknar senare men så här tidigt lär det dröja innan ni ser mig igen, om det inte beror på att jag somnat ännu iof :S
Ja, rösta gärna för det gör en otrolig skilnad. Och det är framför allt det sjukas röster som behövs för att vi sjuka ska få möjlighet att bli friska. Mycket vill ha mer så det är inte de rika som röstar för oss;)
God morgon! Vi har också lite småkyligt i luften, men solen skiner. Antagligen ligger det kvar sen i går, det blir nog varmare framåt dagen.
Ja, jag ska rösta idag.Fast jag har ännu inte bestämt för hur jag ska rösta……….
Morning för andra gången idag. Sen jag började med Iktorivil hinner jag bara vara vaken i 2-3 timmar sen måste jag sova igen så jag varkade nyss *gäsp* 

Godmorgon eller något åt det hållt, solen skiner för tillfället och jag får ingen hjälp att illersäkra balkongen idag heller. Jag städade och röjde fem timmar igår för att det skulle gå att ordna och för att inte få skit från min kära far om att det är stökigt. Inte blir det något. Så nu sitter jag hemma och väntar på att ha nska komma ohch kolla på bilen som har taskiga bromsar medans min man som är högst ansvarig för bilen, jag har inte ens körkort, är iväg och roar sig med våra vänner och spelar volleyboll. livet kan inte bli bättre. Dessutom är min pappa på dåligt humör enligt min bror så jag kommer få höra massa skit om illrarna. Får jag gå ohc lägga mig långt ner under täcket tack.
Man vad angår dina illrar din pappa? Han får väl tycka vad han vill men det är ju ditt liv och dina illrar och de är bra medicin för dig
KRAM
Ja, se en del föräldrar kan gå en på nerverna. Om min pappa såg mig tillsammans med en kille så vägrade han kännas vid mig. Han ansåg nog att han hade ensamhetsrätt över mig 

Tja dom är hans favorit hackobjekt. Så fort dom visar symptom på något och behöver veterinärvård muttrar han om att dom borde avlivas. Dom luktar ju (jo när det är ostädat känns det väl men hund luktar det med) och dom bits… han får ha skor på sig inne för jag vet att han inte tycker att det är ok att bli smånaffsad men likförbannat ska det hackas på det. Att det inte kan gå in i hans hjärna att det inte hade funnits någon dotter att framföra dessa åsikter till om det inte kommit in illrar i mitt liv, eller att dom är den enda anledningen till att jag lämnar sängen varje dag.
Hanna, visst blir man trött. Att de inte ens kan förstå att våra djur är de som håller oss vid liv. Din pappa kanske skulle ha besöksförbud 
#1 Skönt med en tidig morgon i alla fall.
Vem vet du kanske får smak på det och rusar upp även i morgon bitti av bara farten!
#2 Då återstår det att se hur du väljer då,
isa!
#3 Det känns väl skönt att äntligen kunna sova, även om du kanske inte vill att det ska slå över från sömnlöshet till svårigheter att hålla dig vaken överhuvudtaget, fast sova är skönt tycker jag
Trist Hanna, hoppas att du snart får hjälp om du inte kan ordna det själv, men det är svårt förstår jag!
#8 haha! Inte en chans! Hahahaha! *host* *host* Eumm….
Morrnmorrn! Var också uppe i ottan, eller hann knappt somna. Är hemma på en liten rast nu.
Kan rapportera att valdeltagandet hos mig faktiskt är högre än vad jag förväntat mig. Blir ingen dötid alls. Inte riktigt som i ett riksdagsval, men betydligt bättre än förra EU-valet.
Har du inte röstat än, spring iväg och gör det! Din röst kan vara avgörande!
Lovar att rapportera här ikväll/natt efter att min lokal rapporterat in sitt resultat och allt material är inlämnat till kommunen.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Go´middag på er!
Jag sov till 11.30 idag så jag missade hela morgonen.
'
Känns mysko att sova så länge och dagen blir lite fel men jag är så otroligt trött så det var skönt ändå.
"You just have to belive…"
Gomiddag flikkan, så kul att "se" dig. Sov du så mkt du kan. Huvudsaken är att du får må bra
KRAM
Det låter lovande med ett bra valdeltagande David!
Här i Dalsland har det också varit en hel del liv och rörelse redan på morgonen.
Det är ju inte som i storstan förstås, men ändå!
Gomiddag, flikkan! Sov du med gott samvete.
Tids nog kommer du väl att vänja dig vid medicinering igen så du blir mer vaken!

Det är så frustrerande att inte orka hjälpa till med djuren bara. Det sliter på förhållandet att maken är tvungen att göra allt… och förhållandet knakar ju redan i fogarna.
Försök att inte oroa dig för det flikkan. Din man förstår nog vad medicinen gör för verkan på dig. Om du oroar dig så leder det lättare tilbaka till samma elände som innan. NU måste du tänka på dig själv så du blir stark innan du tar nästa steg
KRAM
Instämmer i det aspie skriver!

Jo, visst förstår min man vad medicinerna gör med mig. Men han säger också att han tycker att det är jobbigt att behöva göra allt själv… och jag förstår honom. Vissa djur har han inget direkt "band" till utan gör det bara för att han måste.