Tycka synd om tråd.
Först fick jag åka buss i 40 minuter, med ett byte. 102:-
Inte tusan var det värt det heller.
Sedan fick jag smyga mig in genom dörren och få syn på en lapp "Ta på dig de blå plasttossorna om det är lerigt ute".
När jag sedan skulle hänga av mig jackan möts jag ännu av en lapp "P.g.a. stölder, lämna inga värdesaker här".
Jösses, värsta kriminella stället, med bacillskräck också.
Sätter mig ner och läser en exclusiv heminredingstidning. Ville de få mig på bättere humör, eller? Ville de få mig att glömma att jag snart skulle bli några 1000-lappar fattigare?
In kommer en liten kille, som envist påstår att han har ont i magen, kanske lite i örat också.
Hm…..har jag kommit fel??
Ånä, jag blev förd till en mjukt stoppad schäslong och blev nedsänkt i en liggande härlig ställning.
Åh, det här verkar vara livet!!
Blä och fy tusan, in kommer Aspie och Melissen med slagborr och motorsåg. 
Vart de hade gjort av tandläkaren berättade de aldrig, men troligtvis hade de satt honom på tåget till Norrland.
Helt förstörd av denna upplevelse glömde jag av vart jag bodde när jag skulle hem och betalade för en biljett till Skövde. Skövde???
Busschauffören såg mäkta förvånad ut när jag gick fram till honom igen och ville ha lite pengar tillbaka, för jag skulle inte alls till Skövde.
Så nu vill jag bara tala om att det är synd om mig.
*skrattar*. Du har alltså varit hos tandläkaren om jag misstänker rätt! 
Men måste säga att jag skrattade gott åt din historia. Ungefär som han med muskotnöten.
Tänk om alla kunde beskriva sina hemska dagar på det här viset 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Jag förstår också att du har varit hos tandläkaren. Usch och fy. Du är en mycket positiv människa som kan konsten att berätta något jobbigt på ett roligt sätt. Det var kul. Tur att du inte hamnade i Skövde. Och ja- jag tycker synd om dig !