Dumma Firefox >.<
Firefox har bråkat som tusan med mig genom att inte låta mig skriva åäö samt att /><|\]}-)(* osv sitter på helt fel ställen. Sitter och kopierar in det hela tiden >.< är riktigt störande!
But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.
Har blivit anti alla webbläsare nu. Får snart börja med skärmläsare som synskadade använder.
IE bråkar oftast med mig, Safari som jag gillade, gillar inte Windows. FireFox som sagt, lever sitt egna liv. Google Chrome förstår jag mig inte på.
Tror att det här är någon hemsk konspiration för att få mig ifrån datorn lite då och då. 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Du verkar inte vara ensam om den konsperationen -_-'' Men mårkte att firefox rättade till sig när jag startade om det, men problemet var att det först inte ville stängas av 
Min firefox är jätteseg idag. Den brukar vara snabbare än IE. Nu ska jag öppna psykologisidan i IE istället, så går det nog bättre.

Märkligt, här går firefox som en klocka…
tavar, tack, FF har strulat med mig på min laptop och som sagt, en del sidor imin stora burk så är åäö kinesiska!
JUSt det där, att ff ine vill stängas av, gör att jag blir tvungen att konfigurera hela lappetoppen… Darr……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Konstigt att FF bråkat så mycket, mitt har börjat nu på senare tid för förut lunkade det bara på. Var efter att mor börjat använda datorn som det börjat bråka men hon använder bara IE så det löser ju inte problemet (har inge virus, scannar flera ggr i veckan nu när hon använder datorn -_-'')
Men oftast funkar det att stänga av FF genom aktivitetshandlaren, vilket iaf är skönt O.O

#6 jag laddade ner nytt när det gick åt skogne sist.. fungerade fint igen

#7 Får kanske ta och göra det om det börjar om igen
Men är sådan onödigt bök egentligen, man vill ju att det bara ska rulla på

jag Har inga problem med ff
Låter ni den uppdatera som den ska?
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

#9 Javisst, den gör ju det av sig själv när man startar så är ju bara att låta den göra det innan man börjar pilla runt på nätet :P
ja den uppdaterar sig när den ska. Tycker också det är trist att behöva gå in på Ctrl Alt Del och stänga av den…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag måste med jämna mellanrum starta om hela datorn för att få det fungera, så jag misstänker att mina problem är något i min egen burk som strular. Har ingen lust att köpa en ny dator just nu, men snart är det kanske dags ändå… 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...