Så nervöst
Jag skall idag tillbaka på jobb efter semester och en kortare sjukskrivning pga mina tummar. Jag var inte nervös innan men nu börjar den krypa fram sakta men säkert.
Det kommer sluta med ångest och ha svårt med arbetet. Och den person jag känner mig tryck med fast vi inte är så nära vänner är på en minisemester idag och kommer tillbaka på söndag. Hur skall detta sluta?
Hur skall detta sluta? Vet inte om jag la denna tråd i rätt kategori.

Hoppas att allt går bra för dig fastän du är nervös.
*styrkekram* 
"You just have to belive…"
Tack Flikkan. Ja det hoppas jag med men jag råkar alltid ut för någon panikångestattack om det blir något fel som kanske inte är så stort men att jag gjorde bort mig. Sist det hände kunde jag inte sitta i kassan på två dagar och fick ringa till min psykiatriker.
Hej "trippelmamma"
Ville bara säga att jag reagerade på ditt inlägg på jag känner igen mig väldigt väl i hur du känner dig! Att komma tillbaka till jobbet eller uppleva nya saker innebär ofta en stark ångest för mig och kan oroa mig i veckor innan. Vill som du gärna ha en trygg person att vända mig till och känner jag att det inte finns någon får jag genast panikatacker. Har för inte alls länge sedan varit och gjort en utredning hoss en psykolog då jag länge länge tyckt att mina reaktioner inte är "normala". Nog för att man kan oroa sig för saker och bli nervös, men min oro går verkligen inte att hantera och jag oroar mig ofta! Det visade sig att jag har något som kallas för generaliserad ångest, ska få gå i beteende terapi men dess värre står jag på 1 års väntelista! Jag är säsongsarbetare och till hösten har jag ett nytt jobb på gång, oroar mig redan för hur det ska gå och vilka människor jag ska möta. Hoppas att din start på jobbet gick bra iaf och även fast jag vet hur jobbigt det är att vara så här så kan det på något vis vara skönt att veta att man inte är ensam om den här kännslan! Hoppas du mår bra nu iaf :)
Kram
Jag hoppas också att allt gick bra. Hur går det nu?
Hej. Jo det gick bra.

#6 så skönt!!! Hoppas det fortsätter gå bra