Lugnt och tyst.
Jag har jobbat och nu väntar jag på att pizzadegen ska vila så vi kan göra middag.
Håller på att tvätta. Igen! Vi har världens segaste torktumlare, så även om jag lugnt skulle hinna med fem tvättmaskiner så klarar den att torka max 2 på en kväll.
Busar lite med KATTERNA också. 
Vad pysslar du själv med Kerstin?
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Väntar på att någon annan ska skriva något roligt här eller på något annat forum så jag kan svara.
"You just have to belive…"

Jag glider runt och är lite smygnervös inför refluxutredningen i nästa vecka. Slang i näsan i ett par dagar känns sådär roligt alltså.
Grillar lite Halloumi inför kvällen nu… MUMS!
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Nu väntar jag på att hon som ska köpa min ena kanin ska höra av sig. Skickade ett sms nyss men har inte fått nått svar. Suck!
#7 Läste fel - jag trodde du väntade på att din ena kanin skulle höra av sej, och att du skickade sms till henne nyss… 
Jag är hemma och bakar bröd och lagar mat och önskar att det ska komma något kul på tv ikväll. Annars blir det Terry Pratchett i soffan.
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Jag har tråkigt, så pass tråkigt att jag började städa, vilket är nått av det värsta jag vet, men allt för att hålla sig sysselsatt.. men snart kommer en kompis över med mat till mig.. för han tyckte att det var dumt att jag bara ätit en gång idag för ehm.. 12h sen.. kanske därför jag är på väg att få ett raseriutbrott snart..
Men tillbaka till städningen!

#8 Hade inte varit fel om kaninerna kunnat svara på sms, då hade jag kunnat fråga hur de mår i busvädret som är nu. 
Torktumlare? Sån lyx…. Här tvättar jag tre maskiner varje lördag och de är torra på söndagen. På torkställning. JAja, vi eldar i kamin……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....