Vad vet du om terapi?
Jag fick 6 poäng av 11, och lärde mej ett par saker på kuppen.
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Blir stressad och nervös av att bara höra om terapi så jag vågar inte ens göra testet. Efter tre misslyckade omgångar med tre olika terapeuter/psykologer så tror jag inte det minsta på terapi längre. Inte för min egen del i alla fall…
"You just have to belive…"
Testet är bara lite slumpmässiga frågor om terapiformer, någon medicin, psykoterapins historia…Så jag tror inte det är något man kan bli stressad över, men strunt i det - du missar ingenting väsentligt!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
6 rätt här med :)
Paulina
Jag fick bara fem rätt. Fick ni också två frågor om någon tv-serie (In treatment)? Saga vägrar erkänna dem frågorna och säger sig ha 5 av 9 rätt 
_No way! Yes way!
#4 Jaaa! Terapikunskaper kan ju knappast baseras på en tv-serie! :P Jag röstar för att utesluta dessa frågor helt!
Paulina

Sex av elva rätt här med!
Oj, jag hade 5 rätt av 11. Trodde aldrig jag skulle få så många rätt 

Fick 8 rätt =)
9 rätt. Var ju rätt slumpmässiga frågor kan man säga. Tur att jag Följde In Treatment, blev ju lite lättare på två frågor då. 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
2 av 11..! :)
jag hade 6 av elva men erlänner att några var gissningar som gick hem.
6 av 11 här oxå men håller med om att utesluta serie frågorna
5 av elva, missade "in treatment" frågorna, lite töntigt att blanda in TV i ett sådant test???
Då klubbar vi på att utesluta In treatment-frågorna 
_No way! Yes way!
7 av 11, ett par slarvfel och sen den där tv-serien som jag inte sett… avskyr att glo på tv numera…