Nu är det säkert...
Nu är det säkert, jag kan nu känna varför jag mått dåligt de senaste dagarna och hållit mig undan här ifrån. Är nere i en svacka igen… Vet inte vad som fått ner mig eller vad som kan få mig att komma upp igen… Vet inte hur länge det kommer vara eller hur starkt… Känner mig bara som ett frågetäcken med dubbla kännslor vad gäller allt.
But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

*styrkekram*
Hoppas du kommer att må bättre snart igen!
"You just have to belive…"
Det låter inte alls roligt. Det är jobbigt när man inte har en aning om varför man hamnat i en svacka heller.
Hoppas du mår bättre snart igen!
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Ska äntligen träffa min psykolog igen nästa vecka, är första gången på öven en månad… Förhoppningsvis kan hon hjälpa mig på något sätt :/
Hoppas du mår bättre snart! Vi tänker på dig!

Hoppas på det jag med. Men har lyckats få ordning på lite saker som kanske kan lätta lite på trycket på längre sikt.. Får se om det hjälper längre fram
Har du fått svacka trots att du medicinerar? Eller medicinerar du kanske inte? Förlåt att jag frågar… bara undrade…! Hoppas du kontaktar läkare också, det är väldigt jobbigt att må dåligt och känna sig sänkt.

Jag tar inga mediciner då min läkare tyckte att det var onödigt efter att vi provade tre olika typer och inget fungerade och under den tiden inte var i en svacka…

du beskriver mitt liv.. har också svackor men vet inte varför.. och ingen som kan hjälpa en upp..

#8 Provat att väda dig till psyk? Jag är där nu men min mottagning är inte den bästa, men ibland kan man hitta ett guldkorn som faktiskt hjälper en där

Hoppas det vänder snart gumman.
*Stor Kram*

Vill bara skicka en stor styrkekram. Hoppas verkligen det vänder för dig, svackor är… sjukt jobbiga. Och ännu jobbigare då man inte vet vad som ligger bakom den.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Tack allihoppa, har gått mycket upp och ner sedan jag skrev första inlägget i denna tråd… En tid här har varit underbar och en tid där helt enkelt fördjävligt… Får hoppas att det blir lite mer plant snart
#13 Jag håller tummarna för dig!
kram isa
#13 Hoppas det blir bra snart, kram!
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋