GRATTIS till Kerstin idag
Hipp hipp hurra till våran goa fina Kerstin idag
GRATTIS vännen
Grattis! :)
Tack ska ni ha. Jag började firandet hos tandläkaren och ett kostnadsförslag på 17.000:- Fasiken, nu får jag sprätta upp madrassen!
Men vi ska inte fira förrän på fredag och då har jag namnsdag också. Då börjar jag o yngsta dottern med att åka och shoppa, äta något gott ute. Sedan firar vi lite mer på kvällen här hemma.
Men jag gör inget stort väsen av en födelsedag. Så det blir lugnt!
Grattis :)
Grattis! 
Grattis :D
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Grattis. 
Grattis!! :)

Stort grattis!! Hoppas du fått/får en härlig dag!!
Grattis!!
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Grattis! =)

Grattis Kerstin!! 
Grattis! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Grattis.. skulle satt ett ljus i riskakan för idn skull men jag hade inga tårtljus=(
#3. Din tandläkare måste missförstått det här med födelsedagar. Det är ju du som ska FÅ presenter, inte ska behöva betala stora summor. Hmm. Tycker gott han kunde bjuda dig på en fri tandläkarbehandling. 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Vi har passerat midnatt, så jag får säga grattis i efterskott! Hoppas du hade en riktigt fin födelsedag, Kerstin! 
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Grattis grattis! Hoppas dagen fivk en bättre fortsättning än den startade iaf :)
Paulina
Det blev en bra dag och tack ska ni ha allihop. Men vi firar egentligen på fredag. För din skull Hanna, ska jag stoppa i mig en riskaka också och tänka på dig.
Tandläkarbesöket kommer jag nog att minnas för alltid. För det var första gången som det kändes som om jag inte var på väg till min egen avrättning.
Satt helt avslappnad i tandläkarstolen och blev mäkta stolt över mig själv.
Vi kommer att dra ut på tiden hos tandläkaren så att det inte blir så dyrt på en gång och jag får alltid räkningen på faktura och betalar vid löningsdags. Så på något sätt ska jag väl få det att gå ihop.
Jag tänker så här, resultatet kommer att bli jättefint och då kan det vara värt att leva på Hannas riskakor en tid.

Riskakor är finfina grejer, dom är billiga på öb också=)
Krisar det så kan jag förvälla lite torrfoder åt dig. Lättsmält, protein och fiberrikt överdragna med en välsmakande och aptitretande olja ;) Eller så sätter vi oss vid domkyrkan och ber om allmosor :)
Paulina