Är det bara jag som faktiskt blir glad av dessa? ^^
Helena

urgulliga. Men kan man liskom bara ta en i högen och kopiera?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Man måste alltså spara ner dem en och en hos sig själv först? Datordummien Gunilla…….
Det ska gå och kopiera och klistra in valfri smiley i sitt inlägg.
Helena

Ähhh vad korkat! Varför kan jag inte klippa och klistra?

Fungerar det inte eller går det av gammal vana att spara och gå den långa vägen kanske?
Högerklicka på den smily man vill ha… välja Kopiera (copy) och sedan ned hit och högerklicka där jag vill ha smilysen och välja Klistra in (eller vad det nu heter på engelska)…
Eller om du har nå annat programm en wista kanske… som man inte gör likadant i *hmm* Vet inte… men det märks nog snart
Jag har vista, kanske var det därför det inte gick. För jag provade att kopiera och klistra in först, men det gick inte…
"Kopiera/klipp ut/klistra in är inte tillgängligt i den webbläsare." Står det
Aha jag har Mozilla Firefox (är det en webbläsare?)
Så det är kanske inställningarna där då? Jag får ta och kolla lite…
Hur går det om du markerar den smilyn du vill ha, trycker på ctrl+c och sedan går till inlägget och trycker på ctrl+v?
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

#17 Jag testade det förut, men det försvann tydligen…
Provar igen:
Nix!
Mysan, Du kan dra dem med;) du måste inte klippa klistra. Bara hålla inne musknappen och dra dit du vill ha den. Jag har med Firefox
Veyla: Tro det eller ej, men det går inte att komma ner med "gubben" hit där man ska kommentera….! Är det datorn eller mig det är fel på?
Jag tar tag i den och drar, men när jag kommer längst ner på sidan så rullar den inte ner hit, om du förstår hur jag menar…

Jaja, jag SKA sluta nu 

Oj, hur ska jag förklara… Jo du installerar något som heter IEtab i din FF. Googla på det, så hittar du. Eller så går du in på Dator i Fokus och frågar där. Där finns en tråd om det. Vänta, så ska du få den….
Tack snälla för hjälpen, men det verkar inte som om det går att installera det med den senaste FF…
Eller är det jag som inte kan? 
antagligen det sista. Lägger den sig inte nere i högra hörnet heller? Alltså, allra längst ner ovanför klockan……
Det går inte alls att installera…
Åh…. gå in på datorn i fokus, de brukar vara görgulliga på att hjälpa till!
OK, då gör jag det, tack för hjälpen ändå ;-)
Hur gick det? Fick du till det?
Hawknestgrove: Nä, har tyvärr inte "orkat" ta tag i det just nu, mår pyton över andra saker, så jag har inte ens tänkt på det. 

PUTT för Mysans skull och kanske fler 
Tack aspie!!!! 
putt igen…
Nu har jag klistrat den så den kommer alltid att ligga där uppe så alla kan hitta den lätt 
Medarbetare och Sajtvärd kan göra så Mysan 
OK! 
och här kommer tråkigast i stan (Alltså jag) underbara smileysar
MEN vissa av dessa kan inte "läsas" av synskadade.
Om man för muspekaren över en smiley så poppar det upp ett ord/förlaring till smileysen, det är detta ord som skärmläsaren läser upp.
Vissa av smileysarna hade ordentliga "förklaringar" medans vissa bara var numrerade eller inte hade någon text alls.
Jag menar inte att vara tråkig och gnällig, men kanske något att tänka på när man lägger upp smileysar
Ex.
denna läses av skärmläsaren som :rockon: vilket är en ganska bra förklaring. Medans
läses som 8, vilket ju inte har någon som helst innerbörd för de som kräver skärmläsare.
*bara en tanke*
Kan man döpa om dem på nåt sätt tro? Ett jäkla jobb iofs? :P
(Åh titta, jag kan skriva!)
Helena

#57 Vad gullig den var!!

Hihi tjusiga!

Bra att ha så många samlade på samma ställe. Jag kommer nog "sno" en del härifrån… 
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"
Det är det dom är till för :)
Helena

Lite fler smileys

Men dom försvann!? I #65…
putt, de här vill jag ha framme! De är bra!