Förbannade deppen tillbaka igen :-(
Usch… har panik / depp och känner mig heeelt värdelös (igen) *suck* Varför var jag tvungen att rasa igen? Jag hade denna gång faktist börjat hoppas på att jag *bara* var inbillnings-sjuk & att jag nu skulle må sååå bra för all framtid.. men så var det visst inte nej
Känner mig så jäkla besviken. Känns så fel allting bara
Satt o kolla tv inatt… och plötsligt så var bara deppen där
Man ska fan inte bli deppig av att kolla TV
Och nu får jag alltså kämpa mig igenom ennu en depp & massa värdelöshets-kännslor. Vad fan gjorde jag för å hamna här denna gång?
)
Nä… ska sluta pessimista om mitt skit nu… hjälper inte iaf. Har skrivit på min hemsida & på annat forum… inte bättre för det inte

Till er andra på Psykologi… Tack för att ni finns, mina underbara vänner
Kram på er. Trotts att jag mår skit så ser jag klart o tydligt att ni är helt underbara oavsett vad.
Jag finns alltid här om någon behöver något från knäppa mig.
Även om jag knappast är en tröst…
Hoppas allting blir bättre med tiden!

Ja med tanke på att det eventuellt är Bipolär så blir det ju bättre igen. Men inte fan känns det så inte *suck*
Tack underbara Yuki… du är en klart skinande stjärna på min annars mörka natrthimmel just nu *Kram*

Jag finns också här för alla som behöver
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Det ska jag fortsätta att vara då!

Tack mina underbara vänner
*Kramar om*
Jag letar efter en sida jag snubblade över förut… det är en sida som säger lite fina saker om en.
Den kanske kunde göra nytta här. 
Jag ska banne mig hitta den igen. *Envis*
"Vad fan gjorde jag för å hamna här denna gång?"
Det är ju tyvärr detta som är det stora problemet när man är bipolär, Senixus. Man gör inget alls utan det sker utan att man styr över det! Det är en sjukdom och inget självvalt tillstånd, glöm inte det. Dig är det inget fel på.. du skapar det inte själv, vännen!
För mig kommer det mitt i de gladaste stunder ibland. Ingen annan och allra minst jag själv kan förstå inte heller acceptera att det kan svänga så abrupt.. bara försöka att hantera det så gott det nu går.
En klen tröst kanske, men en liten och du vet att du inte är ensam..
Kram, Citronmeliss!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

Jag hittade den! Hoppas bara inte att ni tycker att den är för smörig. 

Mhmm meliss… jag vet. Men lik förbaskat så funderar man ju *hmm* Blir mer å mer säker på att det ÄR bipolär. Man kan ju fan inte hamna i sånn här depp utan någon anledning annars *hmm* Ohc speciellt inte mitt under ett helt vanligt tv-program *skummt*
Ja nu längtar jag efter en av de berömmda topparna. De är sköna som ombyte mot dessa förbaskade dalar *suckar längtansfullt*
Tack för att du finns och för att du kommer med så kloka ord meliss … du är även du en Klart skinande stjärna på min annars mörka natthimmel.
*Kram*

Jag blir glad när ni är glada.

Ååhhh Yuji… du må vara ung… men för dina unga år så är du så himla klok & omtänksamm. Ojojoj… vad ska det bli av dig när du redan är så klok nu? Du kommer nog ha någe yrke där du hjälper folk har jag en stark känsla av. Tror nämligen du skulle passa helt utmärkt till det i framtiden (om ditt mående orkar med)
Kram Vännen
Jag är både barn och vuxen, kan man nog säga.
Jag tycker om att göra människor glada och att hjälpa till. Men inte för att jag får något tillbaka för det.
Jag vill bli jurist.
Bland annat… det är så svårt att välja!
Jag vet inte vad jag skulle vara bra i ens en gång.
Tack för dina fina ord.

Varför skulle jag passa som det? *Misstänksam* Vill veta… hm.
Jorunalist, författare, polis, brandman, skådespelerska, rättsläkare… soldat… politiker. Såna. 
Jaa, vi hörs. Absolut. 
Jag tycker det var så lustigt att professionell pokerspelare kom upp!
Vem i herrans namn tänker på det, eller är det jag som är hopplöst gammalmodig kanske..
Vad säger du om det?
Nämen nu är jag inne och kapar en ny tråd
Jag blir hellre jurist. 

meliss … kapa på du bara. Det gör inget. Jag kan ju sitta å beklaga mig mellan dina tråd-kapningar
Så det är heeelt lugnt .
Hmm proffisionel poker-spelare låter ju skoj… om man hade det kunnande vad gäller poker alltså *hmm*
Yuki… Du verkar veta vad som är rätt och fel här i världen, du har hjärtat på rätt ställe & jag tror du som jurist skulle kunna utföra bra saker 
Tack.
Jag hoppas det är så.
Tack vad gullig du är Senixus, men jag skäms ju
Men då kanske vi tre ska slå oss ihop då, med poker spelet!
Yuki satsar, jag bär ev vinster och du får beklaga dig om vi inte vinner..
Yuki kan dessutom stämma dem vid alltför många uteblivna vinster om hon blir jusrist
Ja, det ska ske.

Låter som en perfekt kombination
Tuffa Depp-ligan slår till (eller)
Jag klagar så gärna så *hehe* Kan nog klaga oss till vinns alla gånger. De andra lessnar så snabbt på å höra mig så de tappar koncentrationen på spelet
Tack för att ni är de underbara vänner som ni är OCH… skämms aldrig i mina trådar om ni snor… jag styr bara in på mitt efter ett tag igen om jag vill. Sno på bara Vännerna 
Jaaa, vad snällt! 
Hur är det idag, Senixus? Varit borta från daorn i helgen, men kramar till dig! Och du, Kissarna behöver dig! Glöm aldrig det!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Gunilla… att missarna behöver mig tvivlar jag aldrig på. Var bara under värsta deppen (för ett tag sedan) som jag började fundera på om jag enns orkade för deras skull. Började försöka komma på lösningar som skulle funka för dem ifall jag inte skulle orka. Men… jag orkade kämpa igenom det. Efter den gången så har jag vait deppig, men inte tänkt att jag *inte orkar längre*. Har mest varit rädd för frågan *tänk OM jag inte orkar*. Visst mår jag skit och så… men katterna ska aldrig få lida för det. Det löftet är nog det enda löfte jag klarar av att hålla oavsett vad.
Jo… det var dig jag köpte nät av att näta balkongen med va? Mina missar är glada balkong-besökare nu. De pengarna gjorde jag klart rätt i att lägga ut
Ångrar det inte en sekund. Till o med Grannarna tycker det är en suverän lösning
Nä nu ska jag upp på en chatt & försöka glömma min ensamhets-kännsla. Känner mig så onödigt ledsen nu så jag ska göra vad jag kan för att bryta den känslan.
Ha det gott alla rara vänner här
KRAM
Åh, ja du var en av dem som köpte! Har du bild på hur det blev? Nyfiken…. Jag är också så glad över min lilla kattgård……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Känn igen att tankar av att vara fantastisk eller värdelös bara är tankar som alla har och att vi nte kan eller behöver kontrollera vad nästa tanke är. Försök slappna av när tankar och känslor av värdelöshet kommer, även om det gör ont och se att om du inte fortsätter att eloborera runt det och göra en historia osv. så är det bara en tanke som kommer och går som vi alla har. Målet kan inte vara att bli av med dessa tankar för det kan vi inte, lika lite som vi kan styra vädret. Allt är väl oavsett vad som är uppe, känsla av att vara grym eller värdelös. Du är inte ensam, du är mänsklig :).