Är du dina relationer?
Hej!
Vi håller på med vår C-uppsats på psykologprogrammet och söker deltagare till en enkätstudie. Studien undersöker hur människor ser på sig själva och sina relationer, med målet att få en bättre förståelse för personlighet och anknytningsmönster.
Enkäten tar ca 10-15 minuter att genomföra. Tryck på länken eller scanna QR-koden för att komma vidare! Den går att göra både på mobilen och datorn.
https://miunhuv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_doosTc9lqVcRMQ6
Med vänliga hälsningar,
Jonna och Maja
- Redigerat 2023-10-26 13:03 av psykologistudie
Jag har svarat.
#1: Tack för att du tog dig tiden Niklas!
Kommer ni att dela med er av resultatet någonstans publikt?
#3: Ja, i början av nästa år. Uppsatsen publiceras då i DiVA (digitala arkivet) där man kan ta del av det generella resultatet av undersökningen. Jag kan göra en kommentar här i tråden när den är publicerad!
Om ni har forum där ni kan dela enkäten vidare får ni givetvis gärna göra det! Desto mer svar vi får desto bättre kvalité kommer studien att ha.
#4: Gör gärna det. 🙂
När är sista dag att besvara enkäten? Jag tänker att det kan vara bra för den som kommer hit och läser att veta det.
Lite kluriga frågor som jag aldrig tänkt på innan.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#6: Vi har inget fast datum ännu, men kommer behöva stänga den inom de närmaste två veckorna för att hinna analysera resultatet. Vi siktar på att stänga den redan på onsdag, men om det fortfarande kommer in svar kontinuerligt kommer vi avvakta något.
#7: Ja, man får tänka till lite! Tack för att du deltog.