Psykiatriveckor 2023
Under Psykiatriveckan den 13-17 november erbjuder Region Jönköpings län ett trettiotal föreläsningar för att öka kunskapen om psykisk ohälsa och psykiatriska tillstånd.
Årets tema är prio på psykisk hälsa. Föreläsningarna är gratis och alla nås digitalt.
Läs mer här:
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
- Redigerat 2023-11-14 11:15 av Pyttelite
Agenda för Jönköpingsveckan:
Årets tema för Psykiatriveckan 2023 är vändpunkter. Vad kan ha en avgörande betydelse för att nå en vändpunkt? Ett positivt besked, en dramatisk händelse, ett miljöombyte, ett förnyat förtroende, ett mänskligt möte eller bara ett leende i rätt stund. Det finns olika svar och många berättelser som ger hopp.
Läs mer här:
https://www.sv.se/avdelningar/sv-orebro-lan/folkhalsa/halsoframjande-aktiviteter/psykiatriveckan/
I år bjuder vi bland annat på intressanta föreläsningar, filmvisningar och öppet hus. Och vet du – allt är gratis! Vi hoppas särskilt att du som har erfarenhet av psykisk ohälsa eller psykisk sjukdom, är anhörig eller arbetar med psykisk hälsa ska uppskatta veckan.
Läs mer här:
Så bra att man kan titta efteråt i lugn och ro.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#4: Ja det tycker jag med men tyvärr har inte alla ”veckor” den möjligheten.
Jag kollade bara på ett ställe men det ger sig, det man kan lyssna och titta på är säkert bra det också.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#6: Ja och man kan både gå tillbaka och stoppa när man vill. 😊
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Från Umeå