Psykologi iFokus

Psykologi

Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 997 ggr
David
0

Marknadsföring av sajten?

Sitter och spånar lite på idéer hur man kan marknadsföra psykologi iFokus och få hit lite mer medlemmar osv.

Visitkort är på G, har skickat in det till tryck igår, så om några veckor finns sådana (jag skickar gärna till de som vill, så kan man lägga en bunt lite här och där).

Funderar på att kontakta typ RSMH och göra någon deal, om de lägger upp en länk till oss, eller en liten notis i deras tidning, så kan vi göra en artikel om dem här.

Finns det några mer bra sätt? Lite brainstormning här (svengelska Skrattande)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

zmulan
0

Jag skulle ev. skulle kunna ta ett gäng visitkort… lägga ut i min stad och sen går jag ju på psyk i en annan "stad" så jag kan sprida ut lite.

(om jag törs lämna ut min adress förståss) Skäms

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

David
0

#1. Det vore toppen, hade också tänkt lägga ut en bunt när jag är på någon mottagning.

Jag är inte så hemskt farlig av mig, så jag lovar att inte göra några oplanerade hembesök. Glad Annars kanske det finns någon här som har din adress, som kan skicka vidare till dig?

// David

zmulan
0

Ja… kanske kan jag ev. tänka mig att lämna adressen till Citrusen… måste fundera lite. Jag är så j***a nojjig av mig! Obestämd

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

David
0

#3. Jag är också noga med vem jag lämnar ut min adress till. Alla mina telefonnummer är hemliga osv. Så det är rätt, man ska vara försiktig med sådana saker.

// David

Tatsja
0

Skulle kunna lägga ut på sjukhuset i Köping och Västerås. Min adress kan du få i ett pm.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

David
0

Kanon Tatsja. Jag säger till när de kommer. Fick korrektur/blåkopia idag, och det ser riktigt bra ut. Vågar inte berätta hur många jag har beställt, men jag tror det kommer räcka ett tag Flört

// David

Tatsja
0

ok..bara meddela när du vill ha namn och adress.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?