OT. Lite tyst idag?
Verkar vara som det är väldigt tyst idag på hela iFokus… Har jag smittat tro med min slow-motion, eller är det åskan som gör att folk är rädda för att vara inloggade? Eller har jag missat något oerhört spännande på tv? 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Du är duktig du.
Verkar bara vara du och jag som är aktiva idag. Har setat och kollat genom alla "mina" favoritsajter och sajterna där jag är medarbetare… väldigt tyst och stillsamt, även inne på Värdsajten där det brukar vara en väldig aktivitet.
// David

Jag är här en liten stund nu. Har jobbat ikväll!
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Det är mitten på veckan, då brukar man bli helt trött på både skola och jobb.. Så man tar det väl mest bara lugnt och lägger sig tidigt för att ta igen sig lite^^
Skulle jag tro iaf=)
Jag är seg å låg i dag
Läst runt lite på sajter jag gillar
Vet inte vad jag ska säga/svara så jag låter bli
Ska gå ut med hundarna nu
tror det slutat regna
sen ska jag sova
tror jag
lägga mig ska jag i alla fall
Go' Natt & Sov Gott!

kanske kan den "dåliga aktiviteten" bero på mörkret som närmar sig med stormsteg, oavsett om man mår psykiskt dåligt eller inte påverkas man ju av att det blir mörkare… En tanke som dök upp bara.
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Det var ju säsongsstart på Heroes ikväll 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Det kanske är en salig blandning av alltsammans?
Jag tycker det är skönt att det är höst, och blir mörkt ute. Då är det helt plötsligt tillåtet att sitta i soffan under en filt med en bra film på tv. Eller sitta framför iFokus flera timmar i sträck 
// David
För min del är det åska plus en sak till, som du vet, David…..
Föresten, fått din kisse?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Åska, Idol 2008, Heroes, mörker, mitten på veckan, strul med iFokus, allmänt lite dämpad stämning… Det kan nog vara förklaringen. Men om det är någon tröst så är det inte bara här utan lite överallt har jag märkt.
Yes Gunilla. Fick avi igår. Tänkte hämta på Posten idag, men sov bort hela dagen istället. Ska hämta det i morgon hade jag tänkt. Små kissarna måste ju få komma hem till sin pappa/make. 
// David
Jag känner av detta mörker,blåst och kyla som kommit…jag vill kunna göra så mycket mer,men kraften finns inte då värken blir mer intensiv vid kyla och blåst,det brukar bli lika deppigt till varje höst….En läkare sa,det jag hade funderat på en gång i tiden..emigrera till Australien..men jag är ju sååå patriotiskt kär i vårat skiftande land.
Menmen….efter mörker kommer ljuset…Och vilket ljus sedan
eller som de riktigt självsäkra säger…………..
-Bara för att jag är bäst,behöver det inte betyda att jag måste vara på topp jämt…

eller laddar?