OT. Till Gunilla
Fast jag förstår att flera är nyfikna och tittar in… 
För att stödja hemlösa katter så stickar Gunilla katter som hon auktionerar ut och pengarna går till katthem. Jag har vunnit en del katter, julikatten, som var en hane, hann kela lite med augustikatten innan han åkte, så det blev visst en kattunge. Men nu är familjen återförenad. 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Ha ha ha så kan det gå. De e ursöta:))
//Pia

Så söta!
Gullig liten garnbollsfamilj 
Fast det är ett himla jobb, lillen måste ju få tutta lite. Det är så fiffigt att det går att fästa dem tillsammans med en tryckknapp. Gunilla är påhittig! 
// David
HAh, jag och du kan ju även kastrera hanen som du vill! Samma grej där!
Ja, grejen är, att jag stickar en liten kisse varje månad till förmån för ett nystartat eller dolt katthem. Men nu behöver du ine vara orolig mer, David. Inga mer ungar. det enda han genererar numera, din turkosa kille, är tusenfotingar några stycken. Så din försörjningsbörda blir inte större!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ha ha ha tokstollar! Jättefifigt med tryckknapparna 

De kräver ju ingen kattlåda, mat och uppmärksamhet 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Hmmm det är visst fördel med denna garnbollsfamilj he he Ingen kattlåda!
Gunilla! du kanske skulle sticka en kattlåda också så David kan leka lite mer med dessa små sötnosar
nä, de är ganska billiga i drift! Bjud på septemberkissen!
http://insamlingsauktioner.egetforum.se/forum/viewtopic.php?t=87
eller på något annat där inne!
Ja, vi är lite knasiga vi… 
Fast jag har tre kattlådor ändå, och var och handlade 40 (!!) kg kattsand igår. Så jag är utrustad nu.
// David
40 kg kattsand 
Jag hoppas du har bil David
HAha, Aspie! Vilken bra ide! David, du får väl visa din lilla andra kisse, det chockrosa/turkosa snedsprånget också!
hi hi hi
Ouuups, sicken lyxig sand du kör med! Åh, så söt lilla Karins långhåriga misse är!
Om någon tittar in här så tror dom väl att jag är tokig. Sex stickade katter 
Jag började med Ever Clean för ett halvår sedan, den absolut bästa sanden jag använt. Dammar inte, blir inte så mycket skräp utanför (jag har stoooora lådor), katterna älskar den, och den luktar gott. Sen blir det klumpar nästan direkt också. Tar bara ett par sekunder.
När jag böt så var jag lite rädd att katterna skulle protestera, så jag lät en låda stå kvar med den gamla sanden. Men de böt väldigt gärna. Direkt så slutade de använda den gamla sanden. Så det gick lätt.
// David