Psykologi iFokus

Psykologi

Etikettpositiva-negativa
Läst 1605 ggr
Karmatarerskanise
0

Heras egotråd!

Just nu flyter allt på bra :)

På arbetsträningen trivs jag som fisken i vattnet. Kommer nog öka tid snart.

Nästa vecka på fredag ska jag tatuera mig igen och på lördagen fyller jag år :)

Imorgon har vi kräftskiva på kursen, jag håller i det. Ska bli kul!

Och äntligen är hösten här. Jag svettas inte dygnet runt :P

Ja, de var lite om mig :)

paronskrutten
0

Åh, vad ska du tatuera in? :)

Helena

Karmatarerskanise
0

Det är en tribal med två stora färglagda blommor i sig. Ska sitta på utsidan av vaden :) Stilen är samma som den jag har i svanken, fast där har jag en röd ros :)

Mysan59
0

Grattis att allt flyter på och känns bra! Glad Det kan behövas ibland, bland allt elände. Flört

David
0

Hur tycker du att det känns nu när du varit igång några veckor? Har tröttheten släppt lite när du kommer hem?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Karmatarerskanise
0

#4 Tröttheten kommer så fort jag inte har ngt att göra :P Och det har jag inte vid 12 på dagen, så jag lägger mig fortfarande och sover en och en halv timme.

Nästa vecka ska jag försöka hitta på saker så jag inte måste sova :)

David
0

Hur länge var du hemma innan du började på praktiken? Tar nog ett bra tag för kroppen att vänja sig. Och som du sa, när man sätter sig ner och inte har något speciellt att göra, DÅ är det så gott att lägga sig ner och slumra någon timme.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Karmatarerskanise
0

7 år fram och tillbaka. försökte mig på skola och kurser men föll alltid. Så ca 7 år hemma med medicin och samtal.

Tatsja
0

Önskar dig verkligen lycka till Hera. Förstår att det är jobbigt när du varit hemma så länge. Har en son som varit arbetslös i över sex år. Ser att det tär på honom. Men när det är svårt med jobb så är det bara att kämpa.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Karmatarerskanise
0

Tack Tatsja!

Tatsja
0

Så lite så. Det är ju meningen att vi ska peppa varandra här och jag blir glad om jag får göra andra glada. Vet att det kan slå fel. Men det är jag det.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?