Psykologi iFokus

Psykologi

Etikettoff-topic
Läst 1536 ggr
David
0

OT. Nån som följer med?

Impuls kanske? Har funderat länge på att åka en vecka till Färöarna. Nu kanske det blir av framåt vintern.

Titta på deras webbroschyr, visst är det oerhört vackert?

Någon som vill följa med? Jag kan bjuda på flygresan. Flört

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[aspie]
0

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Skrattande

Jag skulle definitivt vilja åka dit. Detta är exakt sådana utflykter jag skulle vilja göra. Vill aldrig resa till alla dessa "vanliga" semesterplatser.

Tyvärr har jag ju mina hundar och har ingen som kan ta hand om dom. (vad jag vet?)

Ladyinred
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag är tyvär oxå för uppbunden för att göra en längre resa. Kan inte lämna gp råttan mer än en natt och det är ingen annan som vågar ta i honom så barnvakt är ganska så kört för min del…

AnneN
0

Jag hade gärna följt om tid och ekonomi hade funnits.

#1 Lite OT fråga men… Vad har du för hundar?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tatsja
0

jag vill, jag vill. Men är det inte för dyrt?

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[aspie]
0

#3 Tibetansk spaniel Flört

AnneN
0

#5 aha =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

kerstinjo
0

Så underbart fint.

Fast jag behöver inget skriva för Aspie skrev vad jag skulle skriva!

Kerstin 

[aspie]
0

Hi hi KerstinFlört

David
0

Jag gillar Färöarna. Har läst och hört mycket om det. Är inte heller så mycket för de typiska turistställena, känns som det är mer svenskar än infödingar där. Bara hotellbyggnader, marknader som säljer till turister m.m. Ska jag åka till en turistort tar jag mig gärna in i landet, ifrån turisterna.

Men Färöarna. Det är så otroligt vackert. Och Island. Funderar på en tur först till Färöarna, och sedan därifrån till Island. Problemet är katterna. Måste ha en kattvakt i 1-2 veckor isåfall.

// David

[aspie]
0

David! Precis samma önske-resemål som jag har. Förutom Irland, Scottland m.m

Svårt med hund och kattvakt bara, man litar ju inte på vem som helst när det gäller ens älskade djur.

David
0

Skottland skulle jag gärna åka till. Lite "old style" verkar det vara. Och sånt gillar jag. Irland har jag inte så stora erfarenheter av, men utforskar gärna.

Ja, det är ju det med vakt. Lämnar väldigt väldigt ogärna ifrån mig mina katter. Har en bekant som driver ett kattpensionat, men jag känner inte henne så väl att jag skulle vara lugn om katterna var där en vecka.

// David

[aspie]
0

Nä, just det. Hur gör man med djurvakt när man inte litar på andra i den fråganRynkar på näsan

Yuki
0

Det är säkert dyrt.

David
0

Fast, jag gjorde ju ett medvetet val när jag skaffade katterna. Tänkte över om hur min situation skulle vara om 20 år så… Men nog skulle det kännas skönt att ha någon man litade på till 100% när det gällde djuren, så man kunde ta lite längre "semestrar" än någon dag.

#13. Nja, inte så hemskt farligt faktiskt.

// David