Psykologi iFokus

Psykologi

Etiketthumor
Läst 1576 ggr
David
0

Halvallvarligt/Halvhumor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är ju halv, så varför inte lite halvt allvar, och halvt humor? Skrattande

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

zmulan
0

ha ha…. underbar bild!!! och frågeställning! :)

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

David
0

Ja, förutom det komiska i bilden så ligger det lite sensmoral bakom det hela också. Hur illa man än tycker att man har det, så finns det alltid de som har det värre… Rynkar på näsan

// David

[aspie]
0

Ha ha ha, den var ju kanonfin! He he he, typiskt min humorSkrattande

kerstinjo
0

Du är knäpp David!!!

Det värsta är att det är jag också…..och Aspie!

Aspie, dig skulle jag vilja träffa. Vi verkar vara ganska lika!

Kerstin 

[aspie]
0

Är vi Kerstin?

Tja, vem vet om vi är några från psykoligi som kanske kan träffas i framtidenFlört Tråkigt är väl att det kanske är ganska långa avstånd emellan oss alla.

Kramis till en knäppis från en annan knäppis Skrattande

David
0

Jo, jag vet.. Jag är det, men jag är stolt över det! Glad

Vi kanske skulle ha en iFokus-medarbetarträff, för jag skulle också vilja träffa er.

// David

paronskrutten
0

Haha, kul bild :)

Jag bor ju i sthlm.. om jag inte missminner mig bort ni andra långt ifrån mig

Helena

David
0

Äsch! Det går ju X2000 mellan våra två stora städer. Och vi andra finns nästan i trakterna däromkring. +/- 10-15 mil. Men med tågets hjälp vore ju Göteborg en trevlig stad. På på Jul på Liseberg och titta i alla små hantverksbodar och äta gott? Glad

// David

kerstinjo
0

Jag, Aspie o David bor ju inte så långt ifrån varandra.

Till Aspie kanske jag kan åka när jag vill bada o till David åker jag när jag behöver en ny tröja.Glad

Kerstin 

paronskrutten
0

Vet du vad tåg är dyrt?! ;P Nej men det vore kul :)

Helena

David
0

Oj Kerstin, Bor du och Aspie så nära. Då vet jag ju åt vilket håll jag ska leta efter dig! Trodde det var lite mer nordväst om mig.

Jepp, hos mig finns, eller fanns, det en del kläder. Nu är det mesta via postorder och öppet i fyndbutiker bara enstaka dagar. Vårt kära Knalleland är inget mer än en massa vanliga kedjebutiker som finns i alla större städer.

Skrutten, tåg är inte så hemskt dyrt. Har man tur kan man köpa en biljett för ett par kronor på Tradera-auktion.

// David

[aspie]
0

Kerstin, bor vi nära varandra?Förvånad Trodde vi bodde ännu längre ifrån varandra än vad David och jag gör.

Förresten, om det skulle bli så att vi kunde träffas i Gtb så kom igåg att jag har faktiskt ca 25-30 mil dit, och ca 50 till Sthlm.

Det blir långa resor detFlört

David
0

Just ja… du har ju en bit… tänker att allt är så närma här. Har ju bara 40 min till Göteborg. Tungan ute

Jag hade också för mig att Kerstin bodde närmare mig än dig. Men så var det visst inte. Höll kanske kartan upp och ner? Eller, jag kanske hade en HALV karta? Skrattande

// David

[aspie]
0

Ja, David, men då har jag oxå en halv karta, he he he. Vi kanske har varisn halva och om vi sätter ihop dom kanske det blir rättFörvånad?

Yuki
0

Läste den förut. Den är kul, haha.

Anders 50
0

Tydligen bor jag mitt emellan David och aspie, så lite fika här vore väl inte helt fel ?   Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

David
0

Och jag som har så svårt att prata face-to-face med personer jag inte känner super. Får väl sitta i ett hörn och lyssna (är duktig lyssnare säger många). Eller så väntar vi ett tag tills jag känner folk bättre.

Stackars Melissen som fick höra mitt babblande i över två timmar mitt i natten. Kanske därför hon inte varit här sedan dess? Obestämd

// David

paronskrutten
0

Äh, vi måste ju inte träffas nu med det samma^^

Haha, jag tror inte hon fick så stora men av det, hon brukar vara ganska tålig^^

Helena

David
0

Det lät skönt det… Glad. Melissen var väldigt lätt att prata med. Hon skulle absolut jobba på vår psykakut, där är "kärringarna" som svarar så sura och tvära… Fast iofs, då skulle Melissen få sitta i telefon dygnet runt.

// David

paronskrutten
0

Jag har aldrig pratat i telefon med henne faktiskt

Helena

David
0

Wow…. jag har gjort något som du inte har! *retas*

// David

[aspie]
0

Det vore ju inte så dumt kanske, att träffas hos 890-3 eftersom han finns mitt i mellan oss, he he.

David, jag har oxå svårt att funka med nya människor jag aldrig träffat. Det går ju an att skriva så här, men på riktigt !?

Antingen får jag tunghäfta eller så går munnen som en kulspruta av att jag är riktigt nervösRynkar på näsan

Vi kanske borde sätta oss i varsit hörn då DavidFlört

[Norum]
0

*21 &*22  Ni känner både mig och gubben! (nu fick ni något att fundera på! Flört )
Jag fixar en äppelkaka… haha

[aspie]
0

#23 kan gubben din vara 890-3 ?Förvånad

[Norum]
0

*24 Min gubbe finns på andra sajter men jag tror att ni har träffats..

paronskrutten
0

#21 Du har nog gjort mycket som inte jag har *fniss*

Helena

David
0

#26. Jaså?? Nu blir jag ju nyfiken… Vad tror du jag gjort som du inte har? Förutom att träffat sångaren i Takida? *retas*

// David

Citronmeliss
0

Åhh…. träffas IRLFörvånad

Jag både vill och inte villSkämsGlad

Det skulle vara jättekul samtidigt som jag känner mig lite olustig.. det finns en anledning till att jag valt forumgemenskap framför real life..( är hypersocoial i bland och totalt osocial vid andra tillfällen och jag vet ju aldrig när det ena eller det andra kommerTyst

David! Jag uppskattade vårat samtal mycket..GladTungan ute

Att jag inte kunnat skriva här beror inte på dig (har haft en riktigt jobbig tid sedan sist gång vi hördes, men det vet du och jag förstår att du bara skojadeFlört)

Har idag besök av min yngsta dotter som jag inte träffar så ofta precis..Glad Därför kommer jag att vara inne lite till och från i dag och i morgon. vi har mycket att tala om nu när hon ska ha en bebis och jag ska bli "mormor"Förvånad

Kram till er alla, Citronmeliss!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

paronskrutten
0

#27 Haha, du är ju äldre, då blir man mer livserfaren.. i de flesta fall ^^

Helena

paronskrutten
0

Åh, Citronmeliss :) Saknar dig ju när du inte är här :)

Kul att hälsa på dottern :) Är hon gravid nu?

Helena

Citronmeliss
0

Tack, Helena, du vet att jag saknar dig (och alla er andra) med!Glad

Jepp, hon ska föda i början av februari, jättespännandeTungan ute

Jag har ju inga barnbarn tidigare så det blir en helt ny erfarenhet för migFlört

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

paronskrutten
0

Ja :)

Åh, då är det ju snart! :)

Kramar

Helena

[aspie]
0

Skruttis! De enda sajterna jag brukar vara på mest är psykologi, ångest och bokstavsfolket. Så om jag har pratat med din gubbe måste han finnas någonstans där, eller?Obestämd

[aspie]
0

Melissen, goa melissen, he he he.

Du, om vi skulle träffar irl så skulle jag få spjonk själv, men samtidigt är jag ju så oerhört nyfiken på er alla. Lite känner vi ju varandra, eller hur!

Men jag ska erkänna att jag känner en riktigt stor oro över att kanske träffa er på riktigt. HuaTyst

Kramis/aspie

[Norum]
0

*24  Tja… *L*  Både du och han brukar vara lite överallt… Säger inget mer. Flört

[aspie]
0

Skruttis! Du ger mig mer ångest juGråter Kom igen och ge mig mer ledtrådar. Åtminstone genom ett PM. PLEASE!Flört

[Norum]
0

*36  Nyfiken??  *flinar*

[aspie]
0

Du är en person som gilla att tortera andra va?SkrikandesFlört

paronskrutten
0

Haha, aspie

Helena

[Norum]
0

*37 Älskar dig med… Puss!  Cool

[aspie]
0

He he he Skrutten och päronskrutten, Och förresten alla andra oxå. Ni är då för goa och härliga.

Tack för att ni finnsSkrattande

*Puss och kram*

zmulan
0

#40….. asg…. bra att du älskar dig själv!!!! Det är viktigt!! Tungan ute

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

David
0

Jag tror att Skruttis man är någon av grabbarna bakom iFokusGlad

// David

[Norum]
0

*43 Har ni aldrig haft griller i huvudet förr så har ni det nu! *asg*

(inget illa menat)

Anders 50
0

Sätt nu inte mig i trubbel så jag får en brödkavel i skallen om sambon tror att jag har ett hemligt förhållande….Skrattande

Det blir kallt att ligga ute nu !!    Gråter

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

David
0

Skruttis! Det måste vara LeffeD!!! Eller någon annan Sajtvärd som är Medarbetare på en massa sidor. Johan, Niklas och Staffan… För Charlie bor ju i USA. Hmm, knepigt det här…

// David

Salladshataren
0

Helena, när ska du ta och masa dig ner till Skåne? Så vi kan leka med Sweep Tungan ute

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet