Psykologi iFokus

Psykologi

Etikett: behandling
Läst 845 ggr
Senixus
0

Läkaretid & Medicinprat

Usch Är lite nervös idag   Ska ju till Her Överläkare Knas imorogon. Känns lite skämmigt. Jag har ju klagat på honom & hans värdelöse sekreterare till min Psykolog (för att de var enormt sena med en akut-tid, var bara massa strul ju). Vet inte om jag hoppas att Psykologen berättat eller inte, både vill & vill inte typ  

Men iallafall, var väl någe annat som ligger och ökar på min nervositet också (förståss).

Ska ju prata medecin imorgon. Är lite nervösinför det. Vet ju hur jag blev av Efexor & ska göra allt jag kan för att få Överläkaren att fatta att "Sån medecin tar jag aldrig mer utan att ha någon annan som stabiliserar allt".

Känns ju lite hopplöst då jag har noll förtroende för överläkaren & hans strul nu.

Och på det så mår jag ju helt okej nu  Och att då be om medeciner känns ju rätt främmande 8 Men jag vet ju att depp & hypo kommer tillbaka, så jag ska iallafall åka dit och prata med överläkare knas.

Ja Jag ville nog bara skriva av mig detta. Nu är det bara att "leka" modig imorgon & åka dit

Från mig Till er

En riktigt stor :big hug:

kerstinjo
0

Ta och skriv ner allt du vill ha sagt, det kan vara till en bra hjälp. För det är lätt att glömma något om du blir nervös inför mötet i morgon.

Kram o lycka till!

Kerstin 

Senixus
0

Tack Kerstin Det ska jag ta och göra Skrattande 

Hade faktist inte tänkt på det.

Och jag som alltid brukar ge det rådet till andra själv Think

Tusen Tack för tipset som sagt Kerstin

:big hug: