sömn? det är ?
Jag vet vad jag vill ha i julklapp !
En årsprenumation på nattsömn, kan man få det om man verkligen vill ha det?
*sitter hemma och muttrar över att jag aldrig kan sova*
Min kropp kommer aldrig att bli bra så länge det är så här.
*arg*
GE MIG SÖÖÖÖÖMN!
// Liinda
Mig med *räcker upp handen* jag vill också ha nattsömn
mig med, jag vill också ha 
Men tjejer, nog känns det väl iaf lite bättre att veta att man inte är ensam! Den här tiden på dygnet brukar vara väldigt lååååånga och ensamma.
*kramar till oss, som inte sover*
Tänk vad dom missar, dom som sussar
det är sant, fast jag vill sussa, jag måste upp tidigt 
japp, jag med. Ska faktiskt gå och lägga mig nu och lyssna på en bok. Sover jag inte om en timme så blir det "ett piller"

Hoppas ni fick någon sömn… själv har jag sovit till och från… uppe nu. Ska snartiväg o handla julklappar…. uiiii…. fasar för alla affärer, människor, ja jisses. Men håll alla tumma för mig.
O du, LiindaH,om jag hade så skulle du f*n få två års sömn av mig!!! Kan dela medmig av den lilla jag har!! :)
Kramar alla så här på lucia morronen! 
/Zmulan
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Aww Zmulan, vad snäll du är : )
Inatt har jag fått sova 2 timmar, dock inte i sträck..
Känns som att kroppen kommer bryta ihop snart..
Nej nu måste sminket på och en jäkla massa underlags kräm så man inte skrämmer folk, då man ser ut som ett vandrande spöke, är alldeles vitt i ansiktet och svart under ögonen, rynkorna sätter sina spår dom med. Suckar
// Liinda

Vill sova, kan någon skicka mig sömntabletter ???
// Liinda

#8 Tja, det hade jag väl kunnat. Fast jag behöver några själv med även om de uppenbarligen inte fungerar så bra just nu. 
"You just have to belive…"

#9 - Tusan då…
Ah jag fick nyss lov att väcka sambon, klarar inte av att vara vaken själv :P
// Liinda

Ja o här har vi en till…. (som inte vill sova inatt) 
//Zmulan

Ge mig din trötthet :O
// Liinda

#12 posten tar i alla fall en dag att komma fram….. så du hinner inte få den idag….
//Zmulan

Telepati :D … Nyaste ;)
// Liinda

Tycker att posten borde kunna skicka akutsaker mycket fortare. Sömn är viktigt ju! Om jag petar in lite sömnpiller i datorn så kanske det går att mejla… 

#15 provade med cigg här om dagen…. det funkade inte så :(
//Zmulan

#15 - Smart, pröva du kan få msn om det krävs :) …
#16 - Mmm… Skit också… Nu gick sambon och sov igen :P
// Liinda

#16 Attans, tycker att nått sånt litet borde kunna ta sig genom luften utan problem.
#17 Funderade ett tag på att väcka min man men han är som drogad innan första koppen kaffe och kaffe vill han inte dricka i fall det skulle bli så att vi kan lägga oss. Suck!

#18 - Det är illa, min sambo låg och sov, så väckte jag honom, för att jag blev rädd, så typ satte han på kaffe och gick och la sig igen.
Jädra snällt
// Liinda

#19 Vad ska man dem till om de inte vill vara vaken med en på natten? I nöd och lust heter det ju.
Skulle dessutom vilja ha något större än ena katten att värma mig på. Bara 17 grader varmt här inne och jag orkar inte tända i pannan. Tror dessutom att jag måste gå ut och hämta ved i så fall.

#20 - Inte den blekaste…. Är ju på natten när allt kommer dom behövs allra mest :(..
Autsch ah då har vi det varmare… + att ena hunden just nu ligger oh värmer min sida av sängen :) …
Tänkte försöka sova… Klarar inte av detta längre…
Känner att paniken kommer sakta men säkert…
Håll tummarna att jag får lite sömn..
Hoppas du får sova ..
Kram
// Liinda

#20 Hoppas verkligen du får sova lite själv ska jag äta frukost, glömde äta kvällsmat igår så nu är jag hungrig och då går det absolut inte att sova. Ska sätta mig i soffan sen och se på film, har jag tur så somnar jag.
Har ena hunden hos mig men hon är inte det minsta gosig. Ytterst tråkig hund ibland. Den andra vovvan sover för sig själv gör hon inte det så går hon och gnäller hela tiden. Skulle jag väcka henne nu skulle hon tro att det är morgon och vilja gå ut och allt det där… jobbigt!
Kram!
Jag hoppas och önskar att ni alla ska få sova en hel natt mycket snart!!! Tröstekramar från isa

hehe tack Isa. aaah inatt kankse man får sova :O
// Liinda

weeeiiii gissa vaaaaaaaaaaaad : )
// Liinda
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad??????? =)

Åter en natt utan att kunna sova 
Den var väl chokerande :)
// Liinda

Du får skylla på att det är mitt fel efterson jag kom och drog ut dig på trappan i natten :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haha, är väl inte ditt fel ;P
Tack vare dig tog jag faktiskt min feta röv ut så jag fick lite frisk luft :O
// Liinda

Men hade jag inte kommit hade du kanske slocknat av syrebrist eller något där inne i soffan :-)
Audiatur et altera pars

oooh det hade ju vart något :D . Kan du hmpf jag vet inte ..
Hade starka funderingar på att eventuellt pröva att slå mig själv med en stekpanna… Kanske faktiskt funkar :O
// Liinda

Ja jag ska i alla fall ta ed mig min bängbula in i sovrummet och se en film nu och hoppas på att vakna på fredag när jag har cigg igen :-)
Natti natti med dig. Hoppas du får sova i alla fall :-)
Audiatur et altera pars

jag vill också ! Kolla film alltså .. kanske man ska göra :O.
HAHA. Aaah får se om jag har några imorgon så du kan få :O.
Sova ? Jag har spillt te i heeeeela sängen.
*suckar djuuuuuuuuuuupt*
// Liinda
Vill du ha lite sömnhealing?

Det är ?
// Liinda

#34: Vad är det? Ja jag vet att det inte var mig du erbjöd det. Men nyfiken i en strut är jag :-)
Jag är inne på tredje dygnet utan sömn. Jag börjar tro att sömn är överskattat. Något man gör för att fördriva tiden. För det kan itne var av vikt. Jag klarar ju fortfarande av att skriva på iFokus. Åtminstone något sånär. Liiite knasigt med tangenterna börjar det bli. Måste tänka hårt för att skriva. Men annars är det inget större som märks liksom. Alltså då måste det väl vara överskattat med sömn. Eller? 
Audiatur et altera pars
Jag arbetar med healing. Och då ser jag vart energier låser sig i kroppen.
Jag kan alltså läsa av din energi som är relaterad till dina sömnproblem.
Sedan kan jag hjälpa till med att ge den energin en liten puff så den börjar röra på sig igen.
Lite som islossning =)
Om du vill så hjälper jag gärna till och puffar lite på den energin.
Alla har sina egna dygnsrytmer. Så länge du själv mår bra av dom så mår du liksom bra av dom =)

#38: Jag kan itne sova oavsett hur gärna jag vill eller hur trött jag än är. Således försöker jag se positiva saker med att jag inte får sova. Som att det är överreklamerat med sömn :-)
Audiatur et altera pars
Ok. Vill du prova på en lite energipuff?
ge till mig, ge till mig… sömnpuffar i massor

#40: Vad som helst som kan hjälpa. Bara förklara hur man gör. Här tänker vi lååångsamt med tanke på sömnbristen :-)
Audiatur et altera pars
Jasså, det är här nattfolket finns 
japp, här är vi 
då puffar jag på den energin åt dig så får vi se vad som händer framöver.
När det gäller healing så gör jag ingenting. Det är du som gör allting. I detta fallet så är det bara att vara tacksam och ta emot så fungerar det bäst.
Det finns en kombination av två sömnmediciner som kan söva ett helt zoo, i normala fall. Nackdelen är bara att man är så himla dåsig dagen efter. Tänk dig en riktigt festkväll, med rejäl baksmälla.
Fast ibland kan det vara värt det, när man inte sovit på länge, och verkligen behöver det. Jag är jätteglad att jag inte behövt ta till dem på säkert över en månad. 
"Kul" förresten att läsa att så många varit inne här i natt, det värmer!
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
då puffar jag på den energin åt dig så får vi se vad som händer framöver.
När det gäller healing så gör jag ingenting. Det är du som gör allting. I detta fallet så är det bara att vara tacksam och ta emot så fungerar det bäst.
Eftersom du är en väldigt tänkande och analyserande person så kommer du att vilja veta så väldigt mycket mer om hur detta fungerar. Det är jättebra att du vill lära dig nya saker.
Om du vill att detta här ska fungera snabbt för dig så vore det bra om du kunde spara på den frågeställningen och i detta fallet bara ta emot istället =) Du är den typen som gillar att ge men har desto svårare att ta emot.
Och hur kan jag veta det här då?
Det är väldigt bra att ha tillgång till lite information från ett kvant fysiskt tillstånd(en plats där alla möjligheter existerar parallellt) när man arbetar med healing. Jag har hittat ett sätt att öppna dörren lite på glänt för att komma åt det som behöver berättas för att det ska bita lite och bli väldigt verkligt för den som tar emot informationen.
Detta sätt att hjälpa fungerar väldigt bra för mig.

#46: Men tabletter funkar inte så bra för mig vet du. ;-)
#47: Okej jag ska spara på frågeställningarna :-)
Så jag tar och öppnar mig och tar emot.
Audiatur et altera pars
#48. Tänkte inte på dig. Utan på de andra med sömnproblem. Vet att du inte skulle stoppa i dig en tablett överhuvudtaget! 
// David

#49: haha, så väl du känner mig. Fast jo jag stoppar i mig värktabletter ibland (så där när jag måste för att kunna röra mig). :-)
Audiatur et altera pars
#50. Ja, där nöden absolut kräver det! Men inget i onödan. Hellre kryper du omkring… 
// David

Jag orkar inte med detta..
Kan någon ge mig sööööömn. Någon som sover för mkt som vill dela med sig till bättre behövande?
// Liinda
Vill du att jag kastar lite John Blund sömnpulver på dig?

#53 - haha ja tack ! detta är sanslöst
// Liinda
Sov gott. Det tog lite tid. Servern gick tydligen ner. Men nu funkar den visst igen.

#55 - öh va ?
// Liinda
åh, det är ngn vaken.
Hallåj alla nattsuddare =)

Goderkväller !
JAG VILL SOVA !
// Liinda
Vem f*n vill inte det 
Ska snart ta laptopen med mig till sängen och lägga lite patians (stavas hur? Konstigt ord förövrigt
) det brukar fåJohn Blund att hitta hit
servern gick ner. Betyder att jag inte kom in på denna sida. Någonting hade hänt med hemsidan så jag kunde inte logga in här.
Detta gjorde att det tog lite tid för mig att läsa ditt svar. Så nu har jag skickat lite sömnpulver till dig.
Sov gott =) Hoppas det verkar på dig.

#59 - Jag ligger redan i sängen ! .
#60 - Jo den delen förstod jag, syftade me på det andra.
Vad är det du gör ?
// Liinda
nu har jag iaf tagit ett sova-piller så kanske man hinner få lite sömn i natt

#62 - FUSKIS ! Ge mig ;P
// Liinda
Jag kikar lite på de energier som du bär med dig som gör att du har svårt att sova. Sedan så balanserar jag upp dom så att du ska få det lättare att sova framöver.
#63 ibland får man fuska. Ibland MÅSTE man fuska.

Såg denna tråd nu först.
Jaja, bättre sent en aldrig eller?
Är det lagom med 2-5 timmars sömn per natt (mest 3-4 timmar).
Så har det varit nu typ sedan den 8.de
örjar oxxå undra på om man kan beställa riktig nattsömn av Tomten tro 
Det skulle verkligen vara nått det 

#65 - Men för oss som intekan fuska då ?
#66 - Det är ingen fara, många av oss här inne brukar inte få mer sömn än så.
// Liinda