Psykologi iFokus

Psykologi

Etikettoff-topic
Läst 1334 ggr
[aspie]
0

OT: Hitta hunden! Efterlysning!

Hjälp att hitta Rockie som försvunnit. Familjen är ju naturligtvis förtvivlad. Kolla in bloggen med foto och info.

Och snälla, bara ni som är seriösa behöver svara familjen eftersom detta är en mycket allvarlig och svår situation för familjen.

http://rockie.skogsbergsshetland.se/#category0

Aviendha
0

Fy tusan vad hemskt! Att förlora ett djur är obeskriveligt och jag hoppas innerligt att han kommer hem, eller att någon vänlig person har honom åtminstånde.

[aspie]
0

Det är visst några som tror han blivit stulen och då kan han ju finnas precis var som helst. Kanske inte ens i Sverige?

Senixus
0

Hoppas innerligt att de hittar honom snart. Fy vad hemskt. Vet inte vad jag skulle göra om min vovve försvann Gråter 

Håller tummarna för att de får hem honom igen.

Senixus
0

Länkade just på 2 sidor jag brukar vara på. Hoppas och önskar att det ska hjälpa.

Högre makter För Rockie hem välbehållen igen *Bön*

isa
0

Åh vilken fin hund!

Fy vad hemskt! Jag hoppas verkligen de får tillbaka honom! Jag håller också tummarna.

mvh isa

Tavar
0

Det är verkligen en hemsk kännsla när ens djur försvinner Rynkar på näsan Min gamla katt brukade dra i väg på strövartåg i några månader förut, tre månader efter att han försvunnit kunde man sen hitta honom ute på gården för då satt han i en buske och skrek att han ville komma in

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Veyla
0

#2 Om han blivit stulen kommer dem aldrig hitta honom. Man brukar ta hundar för att få dem att sloss mot varandra. Men i vilket fall som hälst finns det nog ingen som själ en hund och sedan lämnar tillbaka den hur som hälst. Det är nog bara att hoppas på att han får ett relativt gott liv så länge det nu varar.

Det är därför man måste hålla koll på sina djur och inte lita på främlingar!

PussKram//Veyla