Vill men inte kan
Är så störande när man vill göra en massa saker som skulle få en att må bättre men av olika anledningar inte kan göra dom. Antingen har man inte råd, tid, möjlighet att resa, andras tillåtelse osv osv…
Behövde bara få skriva det
But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.
Agree.. Man blir lite smått nedslagen när man för en gångs skull kommer fram till något man vill göra, som kommer göra en gott både före, under och efter men så går det inte.
Nuhar jag tom problem med lusten, orkar inte ta tag i ex. ett halvfärdigt armband som jag egentligen vill göra, jag vet att jag blir lugn och stolt över mig själv, men orken sätter tom. stopp för att börja.
Paulina

Håller helt med! Det är jättefrustrerande att inte kunna göra de där "må-bra-sakerna" på grund av olika saker som man inte rår över. För mig är det oftast ekonomin som sätter stopp. Bensinen är ju snuskigt dyr helt enkelt…
Eller ja, just nu har jag inte ork att göra något förrän efter 17-tiden och det är också ytterst frustrerande. Måste få tag på läkare så jag får veta om det ska va så här, för i så fall fungerar det inte på mig.
"You just have to belive…"
Jag vet hur det är. Det är så jobbigt. Man vill så mycket och det går bara inte av olika anledn. En parantes: När jag har jättont, och vill göra massa saker, men kroppen klarar det bara inte. Då brukar jag tänka på gamla pensionärer som är pigga i hjärnan men kroppen hänger inte med. Fy så frustrerade det är!
Det enda tipset jag kan ge dig att göra någonting i alla fall, så du inte blir nedstämd. Även om det inte är nåt av det som du egentligen vill göra, så gör något annat som du blir lite glad av, och som distraherar dig från att tänka på det här.
Hoppas du snart kan göra det du egentligen vill.
kram isa

Just nu är det vädret som sätter stopp för allt
vem vill gå ut och gå när man nästan blåser bort samtidigt som man blir blöt hela vägen genom köttet?
Har äntligen börjat komma igång med mina promenader och så får jag sådant här trevligt väder -_-''

#4 Vet hur det känns! Hade tänkt orka gå en runda med maken och vovvarna ikväll men vädret sätter nog stopp för det… Känner att jag behöver röra på mig lite men inte till vilket pris som helst.

#5 Precis -_-'' känns som att vädret tänkt förstöra hella sommaren så om det är nu… Och bara för att det är dåligt väder kommer jag bara på saker att göra som är utomhus 

#6 Ja, just nu är vädret tråkigt! Visserligen behöver våra växter vatten men varför kan det inte regna på natten då?!
Är glad att jag hann plocka en hink gräs till kaninerna i alla fall.
Det regnar inte hos oss just nu men det nästan hänger i luften.

#7 Tur det… Försöker få tag i en fotograf i stockholm men går inte så bra det heller
inget verkar gå som jag vill just nu

Orkade gå en liten runda med vovvarna. Har mörka moln runt oss men just här skiner solen. Mysko!

#9 Här har det varit grått i flera dagar -_-'' solen kommer aldrig fram och gör alla på dåligt humör vilket gör att ingen känner någon ork till något… Blir riktigt ensamt när de är så här